analytics

vrijdag 18 augustus 2017

Fluo roze vriendschapskaartjes

Dag bloggers,

Wat fijn om jullie reacties te lezen over de afspraak met mijn kleinkindje dat op komst is. Ik wist eigenlijk niet dat ik daar nog niets over geschreven had. De eerste keer die hartslag te horen en te zien... Het gewriemel, de echo die zo veel duidelijker is dan 23 jaar geleden (want dat is de leeftijd van mijn jongste)... Het was inderdaad fijn om dit mee te mogen beleven!

Vandaag krijgen jullie van mij een setje van 4 vriendschapskaartjes. Ik denk wel dat ik er eerder al ééntje van toonde, maar ze horen gewoon samen...

Papier: Bazzil
Snijmallen: Marianne - Memory Box - Alie
Teksten: Stamps
Sterrenpons: EK
Touwtje en belletjes uit voorraad






Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en tot maandag voor alweer een nieuwe kaart en taart!

5 opmerkingen:

Creatiels zei

wat een flashy kleurtjes heb je gebruikt, niet echt mijn ding, maar de resultaten zijn echt heel mooi
geniet van het "oma" in wording zijn, de technieken zijn nu veel beter.
groetjes
Els

!neke zei

Super leuk deze serie !!!!!
En geniet van het bijna "oma" zijn !

GerJanne zei

Schitterende kaartjes alle vier. Mooi teksten ook.
Groetjes,
GerJanne

Ellen zei

Mooie kaarten! Vier hele verschillende kaartjes, maar door ze allemaal in dezelfde tinten te maken is het toch echt een serie geworden.

Angelique zei

Prachtige serie vriendschapskaartjes, mooie teksten. Het kaartje voor je kapper is heel stijlvol geworden en mooi zo persoonlijk.
Geweldig dat je met Caroline mee mocht voor de echo, heel bijzonder. En zo leuk dat je bijna oma wordt.
lieve groetjes Angelique