analytics

maandag 28 augustus 2017

Een kaart en een taart 161 - Natje 24

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij wel weer... Manlief zijn verlof zit er nu officieel op, maar vandaag moet die toch even langs de kliniek voor een onderzoek... Morgen begint hij terug te werken. Vanaf volgende week zit mijn herstelperiode er normaal ook op, morgen terug op controle. Voet wil niet echt goed mee... We zien wel wat het wordt...

Natje werd 24 en wou graag naar jaarlijkse gewoonte een lekkere taart van Elise. En ook dit jaar voor haar een leuke kaart er bij...




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's site

En het was spannend gisteren... Sinds gisterenavond is er één buikje niet meer zo bol... Project nummer 1 is een feit... 8 dagen vroeger dan gepland...
Nieuwsgierig? Blijf dan mijn blog maar volgen...


6 opmerkingen:

Ellen zei

Taart en kaart zijn beeldschoon. Die drie buiken? Ik ben nieuwsgierig. Als ik het goed begrijp is er ergens een kindje geboren. Ik blijf je blog (natuurlijk) volgen, ik wil hier meer van weten :-)

Mariken zei

Wat geweldig tof weer, jullie taart en kaart! En ook ik ben erg nieuwsgierig, dus hopelijk wordt dit snel vervolgd...
Gezellige dag!

Veerle zei

Wat een super leuke taart en kaart. Zo mooi hoe die bij elkaar passen. Tof!
Groetjes Veerle

Diny zei

Wat super gedaan taart en kaart zijn prachtig!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

ale, al een geluk dat je niet aan het werk bent en tijdig de kaartjes kon afwerken ;... :)
leuke taart en kaart ! zal ze zeker blij mee zijn !
succes nog met je voet, voor mij begint het definitief vrijdag hoor !
grtjs,martina
x

Angelique zei

Prachtige kaart met taart, een leuk stel zo samen. Spannend, er is dus al één kindje geboren, we wachten verder af.
Succes morgen met de controle van je voet.
lieve groetjes Angelique