analytics

vrijdag 28 juli 2017

Thea en Nard - 65

Dag bloggers,

Vandaag vertrekken onze Vietnameese gasten terug naar huis. Wat vliegt een maand toch voorbij. We hadden nog zo veel plannen en de tijd was veel te kort om ze allemaal uit te voeren. Gelukkig heb ik met de kinderen enkele keren in mijn ateljee kunnen zitten en heb ik hen leuke kaarten laten maken...
Daarom vlug dit bericht want het gaat nog een drukke voormiddag worden...

Met de kaart die ik jullie vandaag kan tonen, ben ik zo blij. Altijd fijn om zulke opdrachten te krijgen... Thea en Nard zijn 65 jaar getrouwd, geweldig toch! En hun toffe schoondochter vroeg mij om deze kaart te maken, niet te ernstig, maar toch ook weer niet te gek... Herfstkleuren in de zomer... zalig!
Dit is het resultaat, gever blij, ontvangers gelukkig hoop ik...

Papier: Bazzil en Bo Bunny
Afbeelding: Arts Impressions
ingekleurd met copics
Randpons: Marianne Design
Letters: Memory Box
Lintje uit voorraad


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en tot maandag voor alweer een nieuwe kaart en taart!

4 opmerkingen:

Jantine zei

Wat bijzonder, 65 jaar getrouwd! Je maakte een hele leuke kaart!
Veel sterkte met het afscheid van je gasten.
Groetjes,
Jantine

Mariken zei

Jeetje, wat gaat de tijd snel, je gasten gaan alweer vertrekken...Je kaartje is tof, dat zijn inderdaad hele leuke opdrachten om uit te voeren...

GerJanne zei

Heel gaaf!! Bij ons ook een echtpaar dat 65 jaar getrouwd was. Wat een tijd he? Mooie kaart heb je gemaakt. EN nu nog even genieten van je rust!
GerJanne

Diny zei

Inderdaad....wat een tijd....65 jaar getrouwd!
Je hebt er een hele leuke kaart voor gemaakt Nancy!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny