analytics

donderdag 20 juli 2017

Michaël en Katrien

Dag bloggers,

Gisteren hebben mijn dochters opgepast op Matteo en Nicola. De ouders hadden 's avonds ook een oppas nodig, maar omdat wij hier een Vietnamees etentje hadden met 25 personen, zagen mijn dochters het niet zitten om te gaan babysitten... De twee jongens zijn hier dan maar blijven slapen...
't was me 't nachtje wel... een flesje om 1u en één om half 5... Daarna niet meer geslapen.
De mama kwam Nicola om 8u ophalen om hem naar de kribbe te brengen. De meter van Matteo ging hem om 11u komen halen... Tot zij zich ziek meldde...
En nu heb ik hier een hele dag een extra kindje in huis... Vandaar dat mijn blog even moest wachten... Dochters zijn niet beschikbaar, dus het is hier aan mij vandaag om op te passen...

Onlangs kreeg ik weer een verzoek om een trouwkaart na te maken... Hoe verzinnen de mensen het soms om aan zo'n ontwerpen te komen... Ondanks dat het geen gemakkelijke was, ben ik toch super tevreden met het resultaat en zo ook mijn klant...
Met dank aan Martina en Inge en Maries van 'in 't Woefke' voor het uitlenen van enkele snijmallen...

Papier: Bazzil
Snijmallen van Memory Box - Marianne Design, Die Namics en het trouwkoppel waarvan ik het merk niet ken...




6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je de originele trouwkaart knap nagemaakt Nancy, wat een werk. Deze mooie kaart krijgt vast een ereplaatsje...top.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Wat een knap gemaakte kaart! Heel mooi bijpassend, Nancy!
Knap gedaan weer wg, hoe krijg je het toch allemaal voor elkaar!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Dan ziet je dag en je nacht er opeens heel anders uit Nancy! Allemaal voor het goede doel zeggen we dan maar!
Je hebt een prachtige kaart gemaakt zeg!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Wow, dit ziet er echt zo gaaf uit! Wat zullen ze opkijken zeg! Zo mooi! En wat een onverwachte wending. Denk je klaar te zijn na zo'n nacht, mag je de hele dag ook nog oppassen!
Lekker uitslapen morgen??

Mariken zei

Wat een plaatje is dit, zo mooi gedaan!!

Danielle zei

Erg mooi gedaan! Fijn als je wat malletjes kunt lenen om tot zo'n mooi resultaat te komen!