analytics

vrijdag 21 juli 2017

Paula en Jan - 80!

Dag bloggers,

Dank voor jullie reacties van gisteren... Zo fijn om te lezen dat jullie een beetje meeleven - haha!
Uitslapen vandaag? Denk het niet... Zoonlief was gisteren naar het verjaardagsfeest van zijn vriendin (die opeens ver weg is gaan wonen) en was niet zo vroeg thuis. Hij moest er wel om half 5 uit om te gaan werken, dus toen mijn biologische klok mij om 4u wakker maakte, ben ik maar alert gebleven om een keer te roepen... En ben dan maar meteen opgestaan, dus ik heb er al enkele uren opzitten... Het mag dan wel vandaag onze nationale feestdag zijn maar het is een dag als geen andere...
Ik denk dat ik maar eens tot bij de bakker fiets en over een half uurtje mag ik naar mijn kinesist. Die wou ook wel even werken voor mij op deze feestdag.

Maar eerst de orde van de dag... Ik heb hier weer een super leuk project voor jullie klaar staan.
Paula en Jan worden dit jaar allebei 80 jaar. Jan is verjaard in januari en Paula moet het nog zijn in november. Maar ze hebben dit al gevierd vorige maand. En ik mocht voor hen hun uitnodigingen maken... En nog wat tafelkaartjes... Een felicitatie en een bedankkaartje...  En dan nog leuk verpakt...
Hieronder het hele thema...

Een fijn (verlengd) weekend voor jullie allemaal en tot maandag voor alweer een nieuwe kaart en taart!

Papier: Bazzil
Cirkels: Spellbinders
Labels: Nellie Snellen
Letters: geprint
Letters gefeliciteerd: Kaiser Kraft
Cijfers: Lawn Fawn
Embossingmal: merk ongekend
Plaksteentjes uit voorraad








5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er weer allemaal piccobello uit ! mooi gedaan, alles past weer mooi bij elkaar
geniet maar even van je 'vrije' dag vandaag ? of komen er weer verrassingen boven ? =)
grtjs,martina
x

Jantine zei

Wat mooi weer, Nancy! Leuk die frisse kleuren, mooi project! Mooi lettertype ook.
Bijzonder dat je kinesitherapie vandaag gewoon doorgaat, ook al is het een feestdag. Ik wens je een fijne dag!
Groetjes,
Jantine

Adriana zei

Wat ziet dit er prachtig uit. Daar zullen ze blij mee geweest zijn!
Ik zag bij Jantine toevallig dat je zat te wachten op je 150e volger en dat maakte me nieuwsgierig, hi, hi. Dus bij deze! Ik ga je graag volgen.
Groetjes Adriana

Nancy zei

Hey Adriana,

Wat leuk! Bij deze heel erg welkom als mijn 150ste volger! Hopelijk kan je hier wat inspiratie opdoen! En als jij een blog hebt, kom ik zeker een keer langs!

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Hoi Nancy,
Jullie hebben het weekend echt nodig om even bij te komen ! Sjonge wat een week.
En wat een prachtige opdracht kreeg je! De uitwerking is super!!!
Wat een werk, maar het lijkt me geweldig om te mogen doen.
GerJanne