analytics

vrijdag 24 maart 2017

Nicola en jeans - vlaggetjes, snoeppotten en overzicht...

Dag bloggers,

Om de week af te sluiten, laat ik nog even het hele thema van Nicola passeren... Een massa foto's, maar ik ben er dan ook enkele maanden zoet mee geweest... Het was fijn om jullie enthousiaste reacties te lezen...

Voor Nicola maakte ik uiteraard ook weer een bijpassende vlaggenlijn. Die mocht mooi boven het bed van de mama hangen...  Kijk hoe ook hier de glanzende halve drukknopjes hun werk doen... Het was leuk om deze overal op terug te laten komen. Met mijn grote dank aan manlief die toch wel de 250 jeansknoppen en de 800 drukknopjes handmatig ingeklopt heeft...


Snoeppotten voor de zaken en de collega's van beide ouders mochten ook niet ontbreken. De boorden haalde ik van jeans die nog na de deadline werden binnengebracht...


De kistjes voor de grote broer en grote zus om mee naar school te nemen om uit te delen en ook voor Matteo een kistje om mee naar de créche te geven...
65 achterzakjes die ik zelf maakte... 


Het kastje dat manlief vorig jaar voor 'Matteo' maakte, werd deze keer vrolijk gerecycleerd...



Hier nog een overzicht van al dat stoer geweld...



250!!! kaarten

 



23 kg suikerbonen


300 doosjes en zakjes


één heel speciaal setje... De papa had ook enkele jeans gegeven. Voor hem maakte ik dit setje, helemaal van zijn eigen broeken...


Ook dit jaar deden de kistjes van onze groenteboer het super leuk voor de aflevering van alle doopsuiker en kaartjes...


Beetje afgekeken van vorige keer... Maar 'O-zo-leuk' onthaald...


En dit weekend ga ik het even rustig aan doen.
We hebben de laatste 3 voorstellingen van 'de heksen' in ons theater... Ik ga nog even meegenieten van mijn dochter haar eerste regie-debuut...

Fijn weekend allemaal!
Tot maandag voor een nieuwe kaart en taart!



15 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Niet te doen! wat een.prachtige verzameling creativiteit. Heb jij eigenlijk wel geslapen de voorbije maanden?
Fantastisch gemaakt!
Nancy

Charlotte zei

Wat een titanenwerk Nancy! Heel mooi allemaal, superstoer met het jeans, rood en zwart! Knap gedaan heel origineel!
En zoveel... Ik dacht dat wij veel suikerbonen hadden (200 tubes, 16kg) maar dat valt dan toch nog mee ;)
Groetjes,
Charlotte

Rosina zei

Wat een schitterende en dankbare klus is dit geweest Nancy...heel leuk allemaal... het idee alleen al is fantastisch en dan nog zo tot in de puntjes uitgewerkt....je mag echt trots op jezelf zijn ...een SUPER mooi project heb je gemaakt met veel creativiteit waar je volle tevredenheid op kan terugkijken..
TOP gedaan Nancy!!!

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Mieke zei

Whaw! Wat een werk! Het is geweldig geworden zeg!

Marfien zei

Wat een enorm werk heb je verzet en wat een geweldig resultaat. Dikke pluim Nancy. En wat ga je doen met de rest van de broeken? Kussens maken, een vloerkleed weven of stoelen bekleden . . .

Ellen zei

Ik vind het echt niet te geloven, wat een hoeveelheid! Het ziet er allemaal prachtig uit, maar wat een werk. Niet normaal.

Lieve zei

Ongelooflijk mooi !
Elk op zich heel tof, en wat een prachtig geheel ! Echt knap gedaan.
Hoed af, ook voor al je werk !

Mariken zei

Jeetje zeg, wat heb je veel gemaakt! Inderdaad...niet te geloven! Wat een werk, maar het is prachtig allemaal! Fijn weekend!!

!neke zei

Wat een super prestatie !!!!!
Prachtig !!!!!!

GerJanne zei

Oh mai oh mai! Dat is ongelooflijk!! Wat een geweldige creaties allemaal. ZO tof! Ik snap echt niet hoe je het allemaal gedaan hebt in toch zo korte tijd eigenlijk! Ik zit hoer mijn ogen uit te kijken!
Groetjes en een heel fijne weekend!!
GerJanne

Margo zei

Zo geweldig om het allemaal samen te zien ! Wat een project zeg ! Proficiat !
Geniet maar van je weekend !

Francisca zei

AMAAI .
Niet normaal hoe vindingrijk je bent .
Dit alom het origineelste geboorte werk ooit .
10 op 10 en bank vooruit voor allerbeste kaart maaktster van de buurt .
Groetjes,
Francisca

Jantine zei

Zo supergaaf, Nancy! Echt geweldig!
Groetjes,
Jantine

Anita van Deur zei

Amai Nancy dat is een werk geweest. Schitterend!! xx

Petra-loves-paper zei

Heb je tip gevolgd om ook even bij deze blog post te kijken, wauw, mijn mond valt open van verbazing... Wat een werk! Ontzettend leuk gedaan, wat een creativiteit. Dit is zeker iets om nog eens naar terug te verwijzen, je mag trots zijn op jezelf en op wat voor moois je hier neergezet hebt 😍 groetjes Petra