analytics

vrijdag 17 maart 2017

Alizée

Dag bloggers,

Het is de week van de korte nachten hoor!
Gisteren gaf ik de eerste van mijn 4 Paas-voorjaarsworkshops en het was intensief maar leuk. Iedereen weer tevreden naar huis met het resultaat...
Na het opruimen en nog een babbel met mijn zoon die net thuis kwam van de repetitie (we zijn ondertussen al met 2 andere theaterproducties aan het repeteren), lag ik om half 1 in mijn bed... Om half 5 werd ik wakker en bedacht me dat het vandaag 'de dag' zou zijn...
Dan maar opgestaan en alweer aan de naaimachine voor de laatst loodjes...
En weet je... Terwijl ik dit bericht aan het typen ben, krijg ik net het verlossend telefoontje... Baby is net geboren... Maar ik laat jullie nog even in spanning...
Eerst moet de familie alles zien en ontvangen hé!! Daarna laat ik het allemaal op jullie los!!

Orde van de dag nu...
Een poos geleden werd baby Alizée geboren en voor haar maakte ik haar geboortekaartje na...




Ik wens jullie allemaal een geweldig weekend toe en tot maandag voor een kaart en een taart!!

10 opmerkingen:

Danielle zei

Prachtig!! Heel leuk, roze met goud. Duidelijk geïnspireerd door het kaartje, dat vonden de ouders zeker leuk!!

Mariken zei

Wauw, mooi! Lichtroze en goud, echt prachtig samen!

Ellen zei

Waar haal je de energie vandaan? Kaartjes, theaterproducties, workshops en natuurlijk ook nog werken.... pfffffff. Supermooi kaartje trouwens. Lichtroze met goud, een combinatie om te onthouden.

Larissa zei

Heel tof kaartje! roze en goud is zo slecht nog niet. Wat een goed idee.

Angelique zei

Mooie passende babykaart heb je gemaakt. En nu word ik nog nieuwsgieriger, had niet verwacht dat het met een geboorte te maken had.
Ongelooflijk hoe je het allemaal voor elkaar krijgt, bloggen, werken, afspreken, theater. Wat zal dat zwaar geweest zijn de dag na je autopech.
Geniet nu maar lekker van het weekend.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Super mooi! Succes!

Diny zei

heel erg leuk Nancy.....het is een kopie van het echte kaartje!
Groetjes Diny

Dora zei

Mooi gedaan om het kaartje 'na te maken'.

Rosina zei

weer een geweldig leuk geboortekaartje Nancy..

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Jantine zei

Heel erg mooi gedaan, Nancy!
Groetjes
Jantine