analytics

woensdag 29 maart 2017

Kleurenkaartenteam - schakel 3 - licht roze en kraft

Dag bloggers,

Wat was ik blij... Mijn kaart voor het KKT was netjes op tijd klaar, ze stond dit weekend al te blinken... 
En toen wou ik gisterenmorgen ineens mijn project voorprogrammeren voor vandaag... En wat zag ik? Sarah vroeg uitdrukkelijk licht roze... Oh jee! en ik had mijn kaart nog zo mooi met uitdagend fluo-roze gemaakt... Ik zat dus gisteren om 6u in mijn ateljee nog snel wat spullen bij elkaar te zoeken... De basis stond in minder dan 10 minuten in elkaar en toen moest ik naar mijn werk vertrekken. Ik zou pas laat thuis zijn... Dus heb ik gisterenavond mijn projectje afgewerkt en weet je... Ondanks dat ik het niet zo heb met pastels, ben ik er best tevreden over... Sarah, je wou pastelroze en kraft, hier is het dan... 
Mijn pré-paas-projectje...
En die fluo-roze... daar moeten jullie maar een keertje voor terug komen... ;o)

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Kippen: Artemio 
Letters: Die Namics
Eitjesmal: merk vergeten... 




Gaan jullie ook een kijkje nemen bij het voltallige KKT? 
En laat meteen overal gezellig een reactie na...

Linda van der Velden : http://lindacrea.blogspot.be/

28 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hahaha, toch leuk geworden zo ! gelukkig hebben ze lichtroze paaseitjes =)
fijn dat je weer van de partij bent !
bedankt voor je deelname, op naar de volgende uitdaging
grtjs,martina
x

Annemarie en Merit zei

oh wat is dit leuk!!!!
gezellig hoe die kippen daar samen zitten , met een meganest vol eieren.
echt heel gaaf gedaan.

fijne dag liefs Annemarie

Diny zei

Ach.....wat super leuk gedaan Nancy!
Groetjes Diny

Colien zei

Wat dapper dat je op het laatste moment nog ging switchen en met geslaagd resultaat! Mooi paasmandje, leuk gemaakt!
grtz. Colien

GerJanne zei

Oh wat een schrik! Maar wel knap dat je zo snel nog wat anders hebt kunnen maken! ZO lief met de kippen en de eieren. Leuke weggever!!
GerJanne

Marfien zei

Een heel leuk bakje Nancy, het roze zal snel verdwenen zijn :-)

Ellen zei

Das gezellig, kraft kippetjes die roze eitjes uitbroeden :-) Gelukkig op tijd je fout hersteld, hihi.

Margreet zei

Wat heb je dat gaaf opgelost in 10 minuten, Nancy...al vrees ik dat het roze geen lang leven beschoren is!
xxx Margreet

Charlotte zei

Hoi Nancy! Mooi projectje heb je daar afgewerkt in een record tijd als je het mij vraagt :) over zoiets doe ik een paar avondjes :)

Merci voor je berichtje op mijn blog. Wij zijn net verhuisd van Merksem naar Kapellen. Dus dat is best dichtbij allemaal :)
Groetjes,
Charlotte

Veerle zei

Wat een leuk projectje Nancy. En zeker om dat zo even nog uit je mouw te schudden. Goed gedaan. Groetjes, Veerle

Rosina zei

Een super lief paasmandje Nancy...heel leuk gemaakt...
en zeker de inhoud is heeeeeerlijk...ik ben wel benieuwd naar die met fluoroze...Ook die van mij was wel een beetje te harde kleur roze ....

groetjes Rosina

Jantine zei

Hoi Nancy,
Wat een "plichtsbesef" om nog een heel nieuwe creatie te maken, omdat je het verkeerde roze had gebruikt! Ik weet niet of ik dat gedaan had... Maar vind je paasmandje prachtig! En ben erg benieuwd naar je oorspronkelijke creatie!
Groetjes,
Jantine

Creatiels zei

leuk paascadeautje om te ontvangen. en dan nog op 't allerlaatste moment het verkeerde roze..... maar met jouw creativiteit heb je dat mooi opgelost. ik heb trouwens vanmorgen ( maar niet om 6 u)ook nog de afwerking gedaan van mijn kaartjes.
Misschien tot in Nijkerk ?
groetjes
Els

lenywim35 zei

Dit is een leuk paascadeautje. Wat is nou het verkeerde roze. Het is een leukerdje en dan zien we dat met zijn allen door de vingers. hihihi. Lekkere eitjes vergoeden veel. grts leny w

lenywim35 zei

Dit is een leuk paascadeautje. Wat is nou het verkeerde roze. Het is een leukerdje en dan zien we dat met zijn allen door de vingers. hihihi. Lekkere eitjes vergoeden veel. grts leny w

Nelly zei

Supermooie... gemaakt in de kleuren van KKT.

Groetjes Nelly

Linda Visser - van der Velden zei

wat supercreatief en leuk gemaakt! Groetjes, Linda

Monique zei

Prachtig gemaakt en dat in zo weinig tijd!
Groetjes Monique

chantal zei

haha toch op t laatste nippertje heel creatief geweest.
Dat het maar gauw weekend is
liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

prachtig paasprojectje, bij mij zou het roze er niet lang deel van uitmaken...
groetjes
nancy

Angelique zei

Prachtig paasprojectje voor het KKT, heel mooi en leuk geworden. Knap in zo'n korte tijd. Geweldig, wat een originele kaart voor de eerstejaars verjaardag van het Woefke. Fijn dat je hulp kreeg bij het geboorte project van Nicola, was ook wel nodig bij zoveel geweldige spulletjes.
lieve groetjes Angelique

Margo zei

Wat prachtig Nancy ! Jij hebt wel erg je best gedaan door nog opnieuw te beginnen ! Maar het resultaat mag er wezen hoor !

Danielle zei

Je zou niet zeggen dat dit een last minute creatie was.... erg leuk gedaan, dit paasdoosje. Ik vind 't een geweldig weggevertje voor Pasen!

Francisca zei

Toch niet te doen ....
Effe op wat minuten een zo leuk doosje knutselen ...
Is zeer leuk met de bijpassende eitjes .

Groetjes,
Francisca

Petra-loves-paper zei

Nou, dat heb je nog even heel gauw leuk in elkaar geknutseld! Groetjes Petra

Nelleke zei

Haha ja ik zag jou fluor roze kaartje, dat knalt van het scherm. Je hebt wel wat met fluor kleuren, bedacht je dat al niet vaker? Haha. Nu toch echt zachtroze en dat is toch ook heel leuk geworden.

Sarah zei

Hey Nancy, omdat de week nogal hectisch was vind ik nu pas tijd om te reageren. ( terwijl jullie in Nijkerk zijn ☺) Het lichtroze nam ik mee en ik koos er kraft bij. Een zachte combinatie werd het. Jouw uitwerking is mooi!! Nu ga ik kijken naar de fellere versie! Xxc

Grietje Jansen zei

Een erg leuk werkstukje. Mooi voor de Pasen.

Grietje