analytics

donderdag 30 maart 2017

Kraft en fluo roze, fellere versie van het KKT van gisteren

Dag bloggers,

Omdat er gisteren enkelen nieuwsgierig waren naar mijn eerste creatie voor het KKT, toon ik ze maar meteen... Het was deze kaart...
Ik hou nogal van felle kleurtjes en heb me gebaseerd op het fluo-lintje met kraftkleur in het midden... Vond dat super leuk passen bij een kraft-papier, vandaar...
Tot ik op het laatste moment las dat het de bedoeling was om zachtroze te gebruiken...

Papier: Bazzil en het fluo roze kreeg ik een keer van Maries, het was een stalenpakje maar ik weet het merk niet meer...
Snijmal: Joy
Embossingmal: Leanne Design
Lintje: uit voorraad


11 opmerkingen:

Danielle zei

Deze is echt super leuk!! Mooi, dat fluor bij het kraft :-) Gisteren zat ik achter de pc en op èèn of andere manier kan ik dan geen reactie bij je achterlaten.... gelukkig wel via de telefoon!

Mariken zei

Zeker is dat een leuke knalkleur, ik hou ervan! Echt een mooi en blits kaartje!!
Fijne dag!

Nancy Soetaert zei

Heel vrolijk met dat flashy roze. Mooie hartjesembossingachtergrond ook!
fijne dag
Nancy

Anoniem zei

Mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Deze is ook erg leuk Nancy!
Groetjes Diny

Jantine zei

Ik vind m hartstikke leuk, Nancy! Dat fluoroze past goed bij kraft! Fijn dat je mijn nieuwsgierigheid zo snel bevredigde :-)
Groetjes
Jantine

Francisca zei

Deze is zeer leuk zo knap met die fluo erbij .
Groetjes,
francisca

Marfien zei

Echt leuk, nu kun je tenminste zien dat ze zwanger is . . .

GerJanne zei

Inderdaad, wel te maken met een baby, maar geen babyroze... EN ook een heel mooi kaartje!!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel lief dit zwangerschapskaartje Nancy...en dat fluoroze combineerd zoooo mooi bij het kraft...

groetjes Rosina
DT 52WTC

!neke zei

Helemaal leuk Nancy !!!!!