analytics

woensdag 14 november 2012

hulp van Stella

Voor zij die het nog niet weten: Dit weekend houden Laura en ikzelf 'Open Ateljee'. Iedereen is welkom. Als je wil komen, stuur dan een mailtje naar info@nancys.be dan stuur ik je mijn adres door... 

Vorige week hadden Laura en ikzelf een hele week verlof om in ons Ateljee te werken. Stella is ons de hele tijd komen helpen... Ze is dol op stempelen... 

We willen jullie hier toch even mee van laten genieten, zeker na de toffe reacties van mijn vorig poezenbericht...




Ter informatie: Mijn stempels liggen in houten bakken, allemaal mooi naast elkaar gepast. Stella gaat er bovenop liggen en graait met haar pootjes tot ze zo'n stempel uit de bak kan halen... 




7 opmerkingen:

Unknown zei

Handig he zo eeen helpend beestje.
Wij hadden kittens. vind het jammer dat ze weg zijn maar het knutsellen gaat wel een stuk makkelijker nu er geen beestjes zijn om alles weg te kapen.
Groetjes Brigitte

martina's kaartjes zei

jawel, je hebt aan haar bijna even veel hulp gehad als van mij =)
lieve kat !
fijne dag,
grtjs,martina
x

Cornelie zei

Oh, wat een heerlijke foto's!! Er zijn veel katteniefhebbers tussen de bloggers is me al opgevallen. Wij hebben er ook twee. De kater is ook zo'n droppie, hij heet daarom ook Moppie, want dat ist ie echt! Deze ziet er ook zo onwijs lief uit! Gezellig zo erbij!

Inge zei

Hoi Nancy,

wow! wat een schattig hulpje! ik hoop dat we Stella zaterdag te zien krijgen.
Groetjes
Inge

Karin zei

Hoe lief! Ik heb ook zo'n geweldige helper (lees moeial) als ik aan het knutselen ben! Maar voor de rest is onze Pluis een schatje!
Groetjes

Nancy zei

Inge,

Die kans is heel groot! Ze wil toch altijd overal bij zijn...

Liefs,
Nancy

Karine zei

Zoooo schattig en zo behulpzaam, ben benieuwd naar het resultaat ....

Groetjes karine