analytics

donderdag 8 november 2012

Award

De afgelopen twee weken kreeg ik van 4 verschillende mensen dezelfde Award. Met dank aan SandraBep Carina en Lotte.
Omdat ik zo lang gewacht heb, zijn er ondertussen al dames die de Award kregen, waar ik hem eigenlijk aan wou geven... Sorry, echt geen tijd gehad om te bloggen de afgelopen weken. Ik vind het al een hele prestatie dat ik elke dag mijn kaart kan posten.
Bij deze... geef ik hem deze keer niet aan iemand persoonlijk door. Ik krijg hem zelfs niet gecopiëerd op mijn blog en heb echt de tijd niet om het uit te zoeken... 

Sorry dames dat ik de ketting hier verbreek, maar volgens mij heeft iedereen hem al gekregen de afgelopen weken... 

Jullie krijgen wel allemaal een complimentje in de plaats omdat ik vind dat jullie allemaal super goed bezig zijn!!!

Liefs,
Nancy 


1 opmerking:

SandraR zei

Je bent lief!
En het zij je vergeven, hoor!

Liefs, San