analytics

donderdag 22 november 2012

even op pauze

Eerst en vooral, nog een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers Diny, Patricia en Ilse.

Mijn blogprobleem is nog steeds niet verholpen... Gisterenavond workshop en vanavond weer, dus echt niet veel tijd om me hierover te verdiepen...
Ik had jullie graag mijn uiltjes getoond, maar jullie moeten nog even geduld hebben...

Moest er iemand meer info hebben over extra fotoruimte aankopen op Google, graag jullie reactie dan...

Ik krijg de melding dat ik mijn limiet bereikt heb van 1GB, en even verder staat dat ik 69% van mijn ruimte heb opgebruikt... Chinees!!!

Wordt vervolgd...


2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi, ik heb hetzelfde probleem, ben druk bezig met uitzoeken. Heb vanavond googleplus geïnstalleerd om te kijken of dat helpt, ga ik morgen verder mee. Ik zou nog niet gaan betalen als ik jou was.
Groetjes Saskia

Nancy zei

Hey Saskia,
Martina van het KKT heeft ook sinds vandaag dit probleem. Vind het nogal louche dat we nu al met 3 zijn. Ik vertrouw het eigenlijk niet zo...
Zouden we niet een gezamelijke oproep kunnen lanceren om te zien of er nog meer mensen met dit probleem geconfronteerd worden?
Heb gisteren en vanavond geen tijd gehad door workshops die ik geef. Morgenavond moet ik naar ons theater omdat we opvoering hebben... Kan pas van 't weekend iets ondernemen...
wordt vervolgd...
Dank voor jouw reactie!

Liefs,
Nancy