analytics

vrijdag 9 december 2022

Een stoeltje voor Toine

Dag bloggers,

Gisteren heb ik op mijn werk 2 kerstbomen versierd. Eéntje aan mijn eigen bureau, da's niet zo'n grote, denk een 80 cm maar wel een hele mooie. En dan één in de refter van de arbeiders, die is wat groter. En daarmee is de kerstsfeer ingezet, ook op kantoor. Onze boom hebben we afgelopen zondag al gezet. Da's een 'échte Nordman. Ik zet thuis nog steeds geen kunstboom, ik hou zo van die open takken van onze grote boom... En zondag mocht het, de Sint was die nacht geweest en dus waren we 'Safe'... 

Vandaag heb ik veel werk in mijn ateljee, dus ik begin maar lekker vroeg. En zo heb ik een vroege start van wat een creatief weekend wordt. Morgen hebben we er wel een begrafenis tussen. Afgelopen week hebben we 2 sterfgevallen vernomen en de eerste rouwdienst is morgen. Zondag doe ik dan nog creatief verder want vrijdag sta ik op een kerstmarktje... 

Voor ik begin, toon ik jullie eerst nog een stoeltje. Dit maakte ik in opdracht van mijn kapper. Hij heeft mij ooit het eerste stoeltje bezorgd waardoor ik op dit idee ben gekomen. Voor hem wil ik dan af en toe ook wel eentje schilderen. Ik probeerde de kleur van het kaartje zo goed mogelijk te benaderen door zelf verf te mengen. En in het echt leek het er beter op dan op de foto. Maar mijn kappers waren er alvast heel tevreden mee. 



Fijn weekend allemaal en tot maandag!
Ik probeer zo nog mijn kerstkaartenrondje te maken... 


5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuk gemaakt alweer !
veel plezier in je atelier
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stoeltje leuk die grijze kleur en dan de naam erop
altijd gezellig hè de kersttijd
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wederom een prachtig stoeltje. Liefs Anita

Hobby Hoogland zei

Weer een prachtig stoeltje en ook een mooie kleur.
Het is toch wel weer gezellig om de kerstboom weer in huis te hebben.
fijn weekend.
groetjes Marjan.

GerJanne zei

Ah wat super mooi weer! Je hebt Sint zeker deze kant opgestuurd??