analytics

dinsdag 29 september 2020

Kobe

Dag bloggers,

Voila, maandag is voorbij en dan kijken we alweer uit naar het weekend. Maar voor dat er komt, heb ik nog zo veel te doen. Als eerste straks een kaart voor het KKT maken want dat komt er morgen al weer aan... En laat het weekend nu zo druk geweest zijn dat dat er helemaal niet van gekomen is... 

Nu snel mijn kaartje posten en dan hop naar 't werk... Het wordt een facturendagje... Maar hé, ik ben tevreden want ik werk nu al de volle 4 maanden terug dicht bij huis... 

Kobe was jarig in augustus en hij blijft van monsters houden... En dan krijgt hij die ook op zijn kaart. En op deze kaart ook zijn naam in stoere grote letters! Kobe zelf is super creatief en dat kan je ook altijd volgen op de blog van zijn mama Francisca... Je moet maar eens gaan kijken!! 

Papier: Bazzil en Action
Monsters: Viva
ingekleurd met Copics
Letters: Crealies



4 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Stoer en toch lief dit kaartje voor Kobe! Succes met de facturen en tot morgen bij het KKT!

Anita van Deur zei

Vind het een stoere kaart Nancy xx

GerJanne zei

Hij is super leuk. Kobe zal het vaste n zeker tof vinden.
Ik heb weer last van de Robot, zo irritant, vooral omdat ik er niet achter kan komen waar het aan ligt. Maar ook niet leuk om alleen te kijken en geen reactie achter te laten.

Francisca zei

Ze staat nog steeds op zijn kamer !!!
Merci xxx