analytics

dinsdag 12 november 2019

kleine kok

Dag bloggers,

Wat een fijne reacties op het geboortethema voor Noah! Dankjewel hiervoor!

Gisteren maandag, taartdag maar ook feestdag en daardoor dacht ik er pas 's avonds aan... Zal een weekje overslagen en volgende maandag is er weer taart!

Vanmorgen al super vroeg opgestaan... Ik ging meteen mijn blogbericht plaatsen maar ben begonnen met mijn mailbox op te kuisen... Ben nu zowat halfweg... ;o)

Voor een kleine kok in spé die deze zomer een kookkamp ging doen, maakte ik deze kaart...

Papier: Bazzil en een restje (merk onbekend)
Stempels: My favorite Things
ingekleurd met Copics
Snijmallen: Die Namics
schudparels uit voorraad



3 opmerkingen:

Jantine zei

Superleuke kaart!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Wat een leukerdje heb je gemaakt!

!neke zei

Helemaal leuk !