analytics

donderdag 21 november 2019

52 weeks to Christmas - Xmas

Dag bloggers,

Voor het DT van 'in 't Woefke' maakte ik een kaart met de nieuwe kerstman-snijmal van Marianne. Toen ik de nieuwe setjes zag, wou ik er meteen mee aan de slag. Hier is de eerste... Deze vrolijke kerstman komt uit de cirkel piepen.
Ik had er een schudkaart mee kunnen maken, maar deed het eens niet.

Wil je zelf ook met deze leukerd aan de slag? Bij 'in 't Woefke' vind je deze en nog vele andere mooie kerstspullen om mooie kaarten te maken!

Papier: Bazzil
Embossingmallen: Marianne Design en Taylored Expressions
Kerstman: Marianne Design
Tekst: Marianne Design (zit mee bij het kerstman-setje)


12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Dit is wel een hele leuke kerstman, je sterren embossing folder vind ik heel mooi.
Groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

Ja deze nieuwe sneeuwman is ook weer een lieverd, een leuk kaartje heb je ermee gemaakt!!!

Gezellig dat je er bij bent deze week bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje is het geworden met de kerstman die uit de cirkel kijkt
groetjes ellen

Monique zei

Wat een mooie en grappige kaart!
Lieve groet,
Monique DT 52 WTC

Rosina zei

Wat een super leuke kerstkaart met die grappige kerstman erop Nancy...
dank je wel voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje met de kerstman Nancy!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Jantine zei

Heel grappig kaartje, zo met de kerstman. Vrolijk!
Groetjes,
Jantine

marian zei

Ontzettend leuk deze kerstkaart.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Erg leuk! Ik twijfel nog...je kunt niet alles kopen, he??

!neke zei

Wat een leukerd !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Trijntje zei

Leuke kaart me dit hoofd van de kerstman. Ik ben er ook mee bezig met de mal... vind jou kaart erg leuk. Gemaakt zo. Mooie achtergrond. Groeten Trijntje

Nancy Soetaert zei

mooi die nieuwe kerstman! Mooie kaart, die embossingachtergrond is ook heel tof.
Groetjes
Nancy 52WTC