analytics

dinsdag 22 oktober 2019

Zomers vlinderkaartje...

Dag bloggers,

Amai, wat was dat gisteren? Mijn wekker stond nog op weekendmodus en hij was niet op tijd afgelopen... In plaats van kwart voor 5 werd ik om 10 voor 6 wakker... En toch was ik maar 5 minuten later weg dan anders... Heb een serieus tandje bij moeten steken... En toen ik op de Antwerpse ring kwam, was er net een ongeval gebeurd met als gevolg dat ik een kwartier moest aanschuiven... Maar eens ik dan op mijn werk was, was het daar al een uur aanschuiven, dus ik heb toch nog geluk gehad... och... als ik achter een ongeval in file sta denk ik altijd maar dat je er beter achter kan staan dan er tussen te zitten... een kleine troost, maar het is er wel éne hé?

Voor de verjaardag van mijn schoonmama maakte ik deze zomer een leuk vlinderkaartje... Mag nog wel getoond worden bij deze regenachtige dagen hé?
Binnen in de kaart zit een vliegende vlinder, zijn vleugels flapperen als je de kaart open doet... Leuk toch?

Papier: Bazzil en Action
Vlinders en bloemen: Lawn Fawn



1 opmerking:

martina's kaartjes zei

een leuk, kleurrijk kaartje, mooi. leuk die vlinder in het midden, wat een leuke verrassing
hopelijk vandaag minder file
grtjs,martina
x