analytics

donderdag 24 oktober 2019

kampkaartje

Dag bloggers,

Terwijl velen onder jullie nog volop kerstkaarten posten op donderdag is dat hier helemaal nog niet aan de orde...
Wat was het een spannende avond en een korte nacht...
Gisterenochtend kreeg ik op het werk te horen dat baby 5 van dit jaar plots besloten had om te komen... En die zou baby 2 dan ook weer voorbij steken... En dit nadat baby 3 en 4 (tweeling Ernest en Louis) dit ook al deden...
Laat het nu zijn dat alles voor baby 5 netjes gesneden klaar lag maar doordat het tweelingproject mijn schema van dit najaar even helemaal kwam overhoop halen en ik even voorrang heb gegeven aan baby 4 en ik volgend weekend het project van baby 5 zou maken... Niet dus...
Even mijn creatief team (lees dochter 1, 2 en 3) opgeroepen die dan ook spontaan zijn komen helpen... Zij zijn om half 12 vertrokken en ik lag om 1u in mijn bed. Alles klaar om te leveren.
Nu hopen dat we goed nieuws krijgen over de geboorte... Soms duurt alles wat langer en is het even afwachten...
Maar zo meteen kan alles in de auto en kan ik straks alles gaan afleveren...

Tot zo ver het raadsel van de dag... Hoop dat jullie het begrepen hebben...

Laat mij dan maar even een kampkaartje tonen dat ik nog tegen kwam... Dit ging richting petekindje van een vriendin die deze zomer op BMX-kamp ging...

Papier: Bazzil
Afbeeldingen: internet
Letters en kaders: Die Namics




1 opmerking:

martina's kaartjes zei

een leuke, toepasselijke kaart !
succes met alle geboortes
grtjs,martina
x