analytics

woensdag 4 juli 2018

wat groeit er in mijne hof?

Dag bloggers,

Elke vrije minuut gaat naar mijn volgende geboorteproject. Maar vanmorgen maakte ik nog snel 4 beterschapskaarten voor zieke collega's... Vandaar dat ik wat achter sta op mijn schema nu...
Snel een kaartje posten, zodat ik naar mijn werk kan vertrekken... Nog 2 dagen en ik ben een weekje thuis. Ik ben dan ook volop mijn student aan het opleiden maar het ziet er goed uit... Ik heb 2 jongens dit jaar, éne in juli en de andere in augustus... Wel fijn...

Toen schoonvader 1 in april jarig was, kreeg hij deze kaart van mij. Ik maakte ze voor hem omdat hij zo trots is op zijn mooie tuin... En alles wat in de kaart verwerkt is, staat ook echt in zijn tuin...
Moet niet gezegd dat hij best blij was met deze kaart...

Mal kaart: Marianne Design
Bomen, gras, stoel, vogelhuisje, vogels en bloemen: Impression Obsession
Tak bovenaan: Memory Box





3 opmerkingen:

Marfien zei

toffe kaart, wil ook wel zo'n tuin . . .

Jantine zei

Hele mooie kaart voor je schoonvader! Leuk, zo met planten uit zijn eigen tuin. Ik zou er graag lekker gaan zitten :-)
Groetjes en fijne dag,
Jantine

Sarah zei

Super mooi!