analytics

woensdag 25 juli 2018

Kleurenkaartenteam schakel 7 - grasgroen en oranje

Dag bloggers,

Yeeh! Het is al bijna eind juli! Dus de grote vakantie is bijna in de helft en dan kan ik beginnen aftellen naar mijn vakantie. Nog 10 dagen werken en dan is 't zo ver...
En ook voor het KKT blijf ik in de zomersfeer... Ah ja, want op donderdag is het dan plots weer winter...

Ik was afgelopen weekend serieus op dreef met kaartjes-maken. En ik vond het zonnetje van mijn kaart van gisteren zo leuk, dat dat vandaag ook terug komt in mijn kaart...

Papier: Bazzil
Snijmal zon: Gummiapan
Snijmal gras: Die Namics
Snijmallen jongen en meisje (met eendje): merk onbekend, kocht ze vorig jaar op de beurs maar ik vermoed dat ze van Ali komen...
Bloemetjes: uit mijn voorraad, zaten al heel lang te wachten op een geschikte kaart...


Eerlijk? Ik dacht eigenlijk dat het grasgroen en geel was. Zo had ik het in mijn hoofd... Gelukkig ging ik vanmorgen  bij Martina nog eens kijken wie er allemaal mee doet om de namen te copiĆ«ren en zag ik dat het oranje moest zijn. Mijn kaart was al gepubliceerd, dus zien jullie in de balk waarschijnlijk de gele versie. In plaats van mijn slaatje en fruit te maken om mee te nemen, ben ik nog snel een oranje versie gaan maken. Gelukkig lag mijn materiaal er allemaal nog en had ik ook de bloemetjes in 't oranje... Niets aan de hand dus...


Hier is dus de lijst met alle deelnemers: Hopelijk hebben jullie tijd om bij iedereen langs te gaan en een leuk berichtje achter te laten... Ik doe straks mijn best, anders vrijdag... 

1.els van herck9.Marfien17.Rosina
2.Crea Nancy10.Diny18.annemarie en merit
3.Ger Janne11.Marijke19.Laurette
4.Margreet12.Nelleke20.Nancy (tisallemaalhandwerk)
5.Jantine13.Larissa21.Bep
6.Martina's kaartjes14.Femminde22.Colien
7.chantal verhoeven15.Sarah23.Ans S.
8.Mariken16.Petra

20 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Super leuke kaart Nancy!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Ha Nancy, wat grappig dat je geel in je hoofd had. Deze keer had ik er gen moeite mee het te onthouden omdat Martina erbij geschreven had iets over voetbal, dat Nederland niet mee deed en dat het toch oranje was...hihihi... maar beide kaartjes zijn erg leuk. De oranje versie is wat warmer dan de gele, leuk om dat te zien.

Jantine zei

Echt knap dat je nog zo snel een versie maakte in de juiste kleuren. Ik vind ze allebei leuk. En moet je nu de hele dag op een houtje bijten?
Groetjes en fijne dag,
Jantine

Nelleke zei

Dat was schrikken vanmorgen en dan tover je er gelijk nog een uit de hoge hoed. Mooi geworden. Groetjes Nelleke

Marfien zei

Wat een geluk dat ze allebei zooooo lief zijn dat er niet eens eentje in de prullenbak hoeft . . .
Op dit moment is het hier nog de gele versie wat temperatuur betreft, vanmiddag verwachten we de oranje

martina's kaartjes zei

hoi nancy, het is nochtans overal code oranje hoor, vandaag en de komende dagen vrees ik hahahaha !
in ieder geval, heel moedig dat je alsnog eentje maakt om het te doen 'passen' aan het voorschrift. hopelijk vind je op het werk wat kruimeltjes, zodat je niet verhongert =)
hele leuke kaartjes heb je gemaakt ! en eh... zo productief in het weekend geweest, wel dan denk ik dat Mister Inpsiration bij jou vastzit, want hier is hij helemaal niet te bespeuren (niks komt er uit mijn handen, wel veel met de Cameo al gespeeld, dat wel...)
fijn, dat je, ondanks de hete temperaturen, van de partij bent deze zomermaand !
grtjs, martina
x

Annemarie en Merit zei

wat een lief kaartje...of kaartjes eigenlijk.
Whaaa ik zie dat s morgens vroeg al rennen en vliegen door het huis om nog de goede kaart te krijgen...
Hopelijk wel wat te eten vandaag op het werk??

liefs Annemarie en merit

Sarah zei

O grappig! Wat we niet allemaal doen voor het KKT! Ze zijn allebei heel mooi! Succes op het werk. Hopelijk heeft er nog een collega een boterham extra ☺

Marijke zei

Wat leuk dat je direct een andere erbij hebt gemaakt! Super en goed gelukt. Met het geel is ie ook leuk! Groetjes Marijke.

Mariken zei

Twee hele leuke en vrolijke kaarten! Dat je daar je lunch voor opgeeft, dat is pas echte passie!!

Diny zei

Prachtige kaartjes.....doet me aan Jip en Janneke denken!
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat een toffe kaartjes. Dat je ook nog een oranje versie hebt gemaakt!! En wat eet je vanmiddag dan?? Ik hoop dat je ergens nog wat opgescharreld hebt.
Hoop dat je werkdagen snel omvliegen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Larissa zei

Heel gaaf! Erg leuk gemaakt.

chantal zei

Ja ik had de gele versie zien passeren. Ik had verleden maand ook de verkeerd kleur. Toch gauw een nieuwe gemaakt, zeker zo mooi
Liefs en nog effe doorbijten....
Chantal

Ans S. zei

Twee super leuke kaartjes, beide versies zijn mooi.

Groetjes Ans

Nancy Soetaert zei

bij jou twee leuke, lieve kaarten voor de prijs van Ć©Ć©n! Super ! Hopelijk had je vanmiddag dan toch iets te eten?
Groetjes
nancy

Creatiels zei

twee frisse kaartjes, leuk koppeltje
hopemijk heb je iets kunnen eten vanmiddag
grooetjes
Els

Petra-loves-paper zei

Erg leuke kaartjes, ja door al die warmte zou je je ook zomaar vergissen in de kleuren! Toch nog snel opgelost, leuk ! Groetjes Petra

Margreet zei

Knap van je om nog snel een oranje versie te maken....ze zijn allebei heel lief!
xxx Margreet

Colien zei

Ik loop een beetje achter met het KKT, maar doe toch nog even een blogrondje. En wat een gave kaartjes kom ik hier tegen, superleuk! En leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die 'nog even snel' een kaartje kan maken...
grtz. Colien