analytics

dinsdag 16 januari 2018

Vinz & Lex 2 jaar!

Dag bloggers,

Warm welkom aan Antje als nieuwe volger! Kom gerust kijken en inspiratie opdoen op mijn blog. Ik kom ook eens piepen als jij zelf een blog hebt...

Ik heb eigenlijk een dringende vraag aan al mijn blogvriendinnen: Weten jullie hoe ik Jen Compen kan bereiken? Ik probeer hen al weken te mailen, maar krijg geen antwoord. Op hun telefoonnummer is het altijd bezet... Ik heb een hele dringende bestelling maar kan hen langs geen kanten bereiken. Weet iemand of er iets aan de hand is of waar de eerste beurs is waar zij zullen staan? 

Voor zij die zich ongerust maken... Het is ok hoor! Ik ben gisteren op 't werk mijn dag goed doorgekomen en ben om 22u gaan slapen. Wel weer wakker geworden om 3u maar flink blijven liggen tot de wekker ging om 5u. Ik kan er vandaag weer tegen... En we kijken uit naar een rustig weekend, buiten Theater- en DT-vergadering op zondag staat er niets op het programma...
Wel gaan we verder op tegel- en kurkjacht voor onze badkamer...

Vandaag krijgen jullie 2 leuke kaartjes van me te zien. Vinz en Lex volg ik al van hun geboorte. Ik krijg steeds de opdracht van de peter van hun mama om kaartjes met foto's te maken. Voor hun 2de verjaardag kreeg ik weer foto's en deze keer kwamen ze een beetje op de achtergrond. Maar zowel de besteller als de ontvangers waren weer wild enthousiast. Wil je de andere kaartjes die ik voor hen maakte, moet je maar een keer in de linkse toolbar bij 'tweeling' gaan kijken...

Papier: Bazzil
Snijmal lucht: Avery Elle
Snijmal en ballon: Tonic
Cijfer: Avery Elle
Letters: Kaiser Kraft
Olifant: Wild Rose
Pinguïn: Whipper Snapper
ingekleurd met copics
schudpareltjes uit voorraad




7 opmerkingen:

Sarah zei

Ik herinner me ze nog van vorige keer. Ook deze zijn leuk!

Mariken zei

Enig zijn deze twee kaartjes. Leuk, met de naam erop en vrolijke kleuren. Fijn dat je een goede nacht hebt gehad, dat scheelt een hoop hè?! Fijne dag!

Creatiels zei

leuke kaartjes heb je vor hen gemaakt.
nog een paar vroege nachtjes en je bent weer helemaal OK. veel plezier bij het zoeken naar de juiste tegels
groetjes
Els

Jantine zei

Wat een gave kaartjes, Nancy!
Groetjes,
Jantine

Ant zei

Hele mooie kaartjes zo met die foto's erop verwerkt in een ballon.

GerJanne zei

Gaaf,deze kaartjes voor de tweeling! Is het al gelukt Jen Compen te bereiken? Ik ken die alleen van beurzen, dus kan je niet helpen....

Unknown zei

Wij zijn een geregistreerd financieel huis en ons doel en doel is om geïnteresseerde personen en rechtspersonen te helpen bij het verkrijgen van hun gewenste leningen. We kunnen u financieel helpen. Neem vandaag nog contact met ons op en vertel ons hoeveel lening u nodig heeft als lening. U zult goed worden begeleid door een e-mail: tatacapitaltd@gmail.com