analytics

woensdag 3 mei 2017

Vake werd 80 jaar!

Dag bloggers,

Ik wil mij een beetje bij jullie verontschuldigen...
Mijn ingreep is nu een week geleden (vanavond dan toch) en ik ben al de hele week niet komen kijken bij jullie. Moet zelfs mijn KKT-ronde nog doen. Ik die nooit overslaag en altijd iedereen bezoekt... Maar kan er niet aan doen, het is gewoon druk... Met bezoekjes, met uitstapjes, met niks doen (moet kunnen)
Woensdag en donderdag in de kliniek had ik geen WIFI, kreeg wel een code maar die werkte niet. Dan donderdag naar huis en wennen aan mijn tijdelijke handicap. Vrijdag zo veel visite gehad, zaterdag uitstapje... en verder lummel ik maar wat aan... Probeer van alles te doen en 't lukt niet allemaal.... Maar ik ga het goedmaken, écht... Kan alleen niet beloven of het vandaag gaat zijn.

Nu eerst even dit: Vake, de vader van mijn man werd begin april 80 en omdat we met de hele familie een dagje naar zee gingen, maakte ik deze kaart voor hem. Hij lijkt er zelfs op, grappig toch?

Papier: Bazzil
Stempel: Arts Impressions
ingekleurd met copics
Cijfers en letters: Die Namics
Spetters: Marianne Design
Touwtje uit voorraad


9 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

haha, komt wel goed hoor ! wel grappig dat je nu nog tijd tekort komt :)
leuk kaartje
grtjs martina
x

Jantine zei

Leuke vrolijke kaart, grappig dat je schoonvader op dat plaatje lijkt 😊
En ergens fijn dat je tijd te kort komt, dan zit je je niet te vervelen, toch?
Groetjes,
Jantine

Sarah zei

Grappige kaart!
Neem je tijd om te herstellen.
Geniet van wat je doet ook al gaat het trager, dat is dan een les in onthaasting.
En hopelijk loopt het herstel naar wens! ☺

Mieke zei

Wat een geweldige kaart! Die vrolijk helemaal op, hihi!
Ik heb even teruggelezen en gezien dat je geopereerd bent aan je voet. Hopelijk heb je er niet meer teveel last van! Veel beterschap! X

Mariken zei

Doe jij maar lekker even rustig aan, eerst wat opknappen. Dan komt de rest vanzelf weer. Heel leuk en grappig kaartje heb je gemaakt. Beterschap hoor!!

Margo zei

Je kaart is geweldig grappig en doe jij nu maar eens even rustigaan ! Je lichaam heeft heel wat te verduren gekregen en je moet nu gewoon herstellen ! Dat vraagt tijd en veel rust ! We zien je vanzelf wel weer verschijnen !

Nancy Soetaert zei

dan ben je nu eens thuis en ontbreekt het nog aan tijd... ;-)
spoedig herstel!
nancy

Angelique zei

Hoef je je niet voor te verontschuldigen, alles loopt nu eenmaal anders dan je gewend bent en kost meer tijd. Hele leuke, vrolijke kaart voor je schoonvader. Je huwelijks kaart is heel stijlvol.
Doe rustig aan verder!
lieve groetjes Angelique

Larissa zei

Toffe kaart heb je er van gemaakt.
En voel je niet schuldig, belangrijk is dat je helemaal opknapt. Beterschap en geniet van de dingen.