analytics

dinsdag 22 januari 2013

buurman

onze buurman was gisteren jarig... Geen mannenkaart in huis, oei!!! Ook geen tijd meer om er één te maken... moesten er toch even naartoe...
En dan... ping... Hoe maak ik van een kerstkaart een verjaardagskaart? Een tekstje door mijn nieuwe 'Big shot' (nadat mijn cuttlebug het zaterdag weer begeven heeft) en met 3D-tjes over de 'fijne kerst' kleven...
Voelde mij toch wel even 'de bomma' die er een gewoonte van maakt om gekregen kerstkaarten te recycleren... Maar deze had ik eerlijk waar echt zelf gemaakt hoor!!! ;o)
Trouwens, 't ligt hier toch nog vol sneeuw, dus ze is helemaal van toepassing!


6 opmerkingen:

Diny zei

Wat een super slim idee was dat van je!
Het is een prachtige kaart en gezien de sneeuw die er nog volop ligt kan het heel goed hoor!

Groetjes Diny

Nelleke zei

Mooie kaart, haha, je bent eerlijk maar het kan toch prima toch?
Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

a zo... foefelaré ! zo gaat dat dus .... hahahahaha... toch een geslaagd kaartje, gelukkig maar dat het sneeuwt, dan kijkt er niemand raar van op van een kaartje met sneeuw ! mooi dus.
alles goed op je nieuwe stek ? hopelijk ben je al een beetje ingewerkt, maar de afstand word je niet snel gewend denk ik, en zeker niet met dit weer erbij !
grtjs, martina
x

Mieke zei

Perfect gedaan! ;-)

Anita Meijer zei

Dat heb je perfect opgelost zo Nancy, ziet er helemaal super uit zeker nu er zoveel sneeuw buiten ligt. Top.
Liefs van Anita

Carina zei

Knap gedaan!groetjes
N