analytics

woensdag 12 mei 2021

gefeliciteerd beer

Dag bloggers,

Hier zijn we meteen met beer nummer twee... Deze zou ik even goed voor mijn eigen vriendin kunnen maken want die is verzot op schoenen... Kan er mee te maken hebben dat zij vroeger met haar mama een schoenwinkel had... 

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Forever Friends
ingekleurd met Copids
Tekst: Crealies
Snijmal vierkanten: Die Namics


Zal ik jullie even mijn Ikea-verhaal vertellen... 
Manlief is nog steeds voor mijn ateljee aan het werken en maakte een geweldige kast. En voor de schuiven die er in kwamen, haalde ik bij Ikea kastknopjes. Nu komen er nog kastjes bij met deurtjes waar ook knopjes op moeten. Dus reed ik eergisteren na mijn werk richting Wilrijk, de dichtst bij zijnde Ikea voor ons. Eerst de bovenverdieping tot aan de keukens (dan moet je écht de hele rimram doorlopen) om de nummer te noteren van de juiste afhaalrij (want die was ik natuurlijk vergeten) en dan naar beneden om ze op te halen... Om daar tot de ontdekking te komen dat het rek leeg was... balen!! En nu gaan de slimmerikken zeggen dat je dat vooraf online kan checken... Natuurlijk maar daar denk ik dan vooraf niet aan hé... Dus naar de computers die daar staan en even gaan checken... Daar stond op dat ze vanaf 28 mei terug op voorraad zouden komen. Tja, manlief is NU die kasten aan het maken hé... Niet pas op het einde van deze maand... 
Dan maar terug naar huis en online gaan zoeken... Dan zou ik maar verzendingskosten bij betalen... Maar ook online zijn ze momenteel niet leverbaar... 
Volgende optie: Onze Noorderburen... En ja hoor... In Breda zijn ze op voorraad... En wel 1€ goedkoper dan bij ons... En dat is dan weer zuur... Ik kocht al 13 setjes en heb er nu nog 4 nodig... Ben dus al 13€ en een verloren autorit kwijt. Die had ik me al kunnen besparen...  En ja, ook dat kan je vooraf opzoeken maar ook daar heb ik dan weer niet bij stil gestaan hé! (alhoewel, ik denk dat we op dat moment de grens niet over mochten...)
Dus gisteren na mijn werk een ritje naar Breda! Ik had me eerst wel geïnformeerd bij een vriend die aan de grens woont, of we als Belgjes wel de gerns over mogen om te gaan winkelen... En ja, dat mag weer... 
En hoera! Ik ben nu trotse eigenaar van nog 4 extra setjes... Ikke blij, manlief ook! Weer een stukje verder bij de afwerking van mijn ateljee... 
En mijn rit naar NL was niet zinloos... ik spotte er ook nog een leuk accesoire voor mijn ateljee... Yeeh!! 



2 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een lief kaartje! Vrolijk van kleur.
Mooi verhaal van Ikea en ik ben wel benieuwd hoe je ateljee er straks uit ziet...Ik heb een bij elkaar geraapt zootje aan kasten en kastjes, staat niet zo mooi misschien, maar wel duurzaam en heel goedkoop..

Nynke zei

Wat een leuke kaart! Heerlijk dat je straks een mooi eigen ateljee hebt, dat is echt mijn droom voor de toekomst. Lijkt me zo heerlijk om alles te kunnen laten liggen als ik moet stoppen met knutselen.
Groetnis Nynke