analytics

vrijdag 14 mei 2021

er hangt liefde in de lucht

Dag bloggers,

Er staan terug wat babyprojectjes in de wachtrij maar eerst moet ik een DT-projectje laten zien... Bij in 't Woefke staat de meimaand in het teken van 'een eerste keer'... En dan moest ik meteen denken aan een huwelijk... Velen hopen toch dat die 'eerste keer' meteen de goeie is en zo altijd samen kunnen blijven met de persoon die je zo graag ziet... 
Dit is dus mijn eerste DT-project van deze maand... 

Papier: Bazzil
Duiven: Marianne Design
Harten: X-Cut


Ons terras en alle ramen er rond zijn weer spic en span. Straks even naar de kapper en daarna kan ik mij de rest van de dag helemaal concentreren op het maken van kaarten in mijn ateljee... 
Vandaag is manlief aan het werk maar morgen is hij thuis en wordt er weer een stukje in mijn ateljee afgewerkt... het blijft spannend... 
Tegen dat er terug mensen over de vloer mogen komen, hoop ik alles klaar te hebben en dan volgen er zeker foto's... 
Zou het niet fijn vinden dat mijn workshoppers mijn ateljee al online zien staan voor ze hier geweest zijn. Dat begrijpen jullie wel hé? 
Maar er komt zeker een fotoverslag! 

Geen opmerkingen: