analytics

vrijdag 26 juni 2020

Mia

Dag bloggers,

't is vrijdag vandaag en dan mag het altijd een beetje meer zijn...
Dertien dagen geleden werd Mia geboren... Toch altijd spannend als er zo'n babietje aan komt... Ik hou me dan steeds klaar om tijdig de geboortekaartjes en doosjes te kunnen leveren. Nu mag ik ze door Covid_19 niet zelf gaan afgeven en da's wel zonde... Meestal ben ik één van de eerste die de nieuwe babies te zien krijgt en da's altijd wel fijn. Nu moeten we het met foto's doen...
Dit project was ook het eerste dat tot stand kwam volgens echte Covid-regels. De ouders in spé mochten niet naar mijn ateljee komen en alles is via messenger geregeld. Ideetjes laten zien, kleuren kiezen, voorbeelden maken en doorsturen, wijzigingen bespreken... Zot eigenlijk maar we zijn er toch uitgeraakt op die manier. Het moest ook allemaal gebeuren met papier en materiaal dat ik op voorraad had want bestellingen doen was lastig omdat we niet wisten of alles tijdig zou aankomen...

Maar kijk... Mia werd geboren en alles stond weer netjes klaar... En vanaf vandaag mogen jullie ook mee genieten...












4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow super mooi is alles, heb je veel werk aan gehad.

Enny zei

Amai, wat een werk, hoe krijg je het alles gedaan ! Echt prachtig hoor, en zeker niet makkelijk met die Corona toestanden. Groetjes, Enny

GerJanne zei

Oh wat is dit weer supermooi! Was jij ook de eerste die de naam wist??

Sarah zei

Wat mooi! Dat is toch kei veel werk? Hoe doe je dat toch, naast je job nog, volgens mee heb jij stiekem meer uren in een dag! Ik ben nu met een project bezig, 13 stuks en daar ben ik al dagen aan bezig. Kom deze week zeker maar kijken. Veel productiewerk te tonen.
Fijne zondag!