analytics

dinsdag 2 juni 2020

Casey

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties op mijn verjaardagskaart gisteren. Het was inderdaad een leuk bezoekje... we hebben elkaar van net voor de Coronacrisis niet meer gezien...

Vandaag is de dag van de nieuwe start voor mezelf...  Ik had beloofd het jullie nog te vertellen. Vorige week reed ik voor het laatst naar Wolvertem. Mijn job daar gaat naar iemand anders. Twee weken geleden kreeg ik een voorstel, of ik terug in Antwerpen wou werken... Goed nagedacht en vooral goed onderhandeld want vandaag start ik terug in mijn oude, vertrouwde Wommelgem... Geen files meer voor mij... iets later vertrekken en veel meer ontspannen rijden... Binnenkort probeer ik het ook met de fiets, maar die is nu even buiten gebruik. En uiteraard 's avonds een stuk vroeger thuis... Het gaat best hard werken worden want we starten onze depot daar terug volledig op. Ben echt blij en wil deze nieuwe uitdaging zeker aangaan...

Maar hé, de wereld draait door en er worden ook nog leuke kaartjes gemaakt. Deze ging naar een collega in Wolvertem die papa werd...

Papier: Bazzil
Beer: Forever Friends
Vlinder: Lawn Fawn
Leters: Crafters Companion
Kader: Crealies



5 opmerkingen:

Henriët zei

Succes met je verandering van werkplek. Iets minder rijstijd is altijd fijn.
Je kaartje is heel erg mooi. Ik vind het altijd leuk als een kaartje geïnspireerd is op het origineel. Goed gelukt.
Groetjes van Henriët

Charlotte zei

Wat een leuke kaart Nancy! Je liet je duidelijk inspireren door het geboortekaartje - dat vind ik altijd zo fijn. Het stempeltje met het beertje heb ik ook nog ergens liggen, misschien moet ik het eens opnieuw bovenhalen- ik zoek inspiratie voor nog een babykaart.

Veel succes met je nieuwe (oude) job! Het moet een heerlijkheid zijn om terug dichter bij huis te kunnen werken.

Groetjes,
Stay Safe,
Charlotte

Anita van Deur zei

Schattig kaartje zo leuk het beertje. Succes met je job.

Jantine zei

Mooie kaart en gefeliciteerd met je "nieuwe" baan!
Groetjes
Jantine

Creatiels zei

Leuke kaart is het geworden.
Fijn dat je terug dicht bij huis kan werken, veel succes in je nieuwe baan.
Groetjes en hou jullie gezond
Els