analytics

maandag 15 juni 2020

15 jaar dienst


Dag bloggers,

Ben alweer benieuwd hoe blogger gaat reageren. Dank voor jullie reacties. Zal een keer moeten uitzoeken hoe het beter lukt...

Hadden jullie een fijn weekend? Hier was het alweer goed gevuld hoor... Vorige week kreeg ik een spoedbestelling die vanavond klaar moest zijn. Gisteren werd alles al opgehaald... Zaterdag stond dus ingepland om het project te maken... En toen werd plots baby 5 van dit jaar geboren... Oké, er worden wel meer babies geboren maar niet waarvoor ik een project heb lopen. Dus werd mijn weekendplanning wat overhoop gehaald. Uiteindelijk kreeg ik toch alles tijdig klaar. Gelukkig want volgend weekend begin ik aan de grote inpak. Manlief gaat mijn ateljee strippen en alles moet ingepakt geraken. Niet simpel... Maar ik krijg wel wat hulp, gelukkig!

Vandaag starten we de week met kaartjes die ik maak voor collega's die x-aantal jaren in dienst zijn. Ik maak telkens een hele serie en verstuur ze dan op het juiste moment. En soms vraagt een teamleider om nog een kaartje extra te maken. Voor collega Wim werd het dit...

Papier: Bazzil en Action
Cijfers: Crealies
Letters: Die Namics


Voor een aantal andere collega's maakte ik deze. Ik maak steeds dezelfde kaart tot iedereen er weer ééntje gekregen heeft en dan pas maak ik een nieuw ontwerp. Zou anders een wat te moeilijke opdracht zijn om er voor iedereen een nieuwe te verzinnen... 

Papier: Bazzil
Tekstsnijmal: Die Versions
Cijfers: Marianne Design
Cirkelsnijmal: Spellbinders
Embossingfolder: Cuttlebug




3 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een leuke kaarten. Attent hoor om iedereen een kaart te doen bij een dienst jubileum. Bij ons wordt alleen aandacht geschonken aan 25 jaar in dienst en de enkeling die de 40 jaar volmaakt ook.
Succes met het inpakken.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Mooie serie kaartjes, heel veel succes met je hobbyruimte.

Ellen zei

Mooie kaarten! Wow, je hele ateljee inpakken, das niet niks. Succes!