analytics

woensdag 28 augustus 2019

Kleurenkaarten team schakel 8 - geoxideerd koper en steenrood

Dag bloggers,

Wat doet een mens als hij vakantie heeft en om 3u niet meer kan slapen van de warmte? Juist, opstaan en zijn KKT-kleurenkaart even maken en maar meteen posten... Tja... Zo druk bezig de afgelopen 2 weken tijdens mijn vakantie... Ik heb dit jaar nog netgeteld 4 grote projecten op de agenda staan...

Maar vandaag is het KKT en ga je in blogland heel wat kaarten in de kleuren van deze maand tegen komen...
Jawadde... Ik dacht dat ik met mijn fluo-kleurtjes af en toe gek kan doen maar de uitdagers van de laatste 2 maanden weten er ook wel wat van hoor!! Colien koos het geoxideerd koper vorige maand en Ineke vond steenrood er wel bij passen...

Vorige maand experimenteerde ikzelf met twee kleurige verf voor het geoxideerd koper. Nu vond ik er een perfect passend papier voor... En het steenrood heb ik dan maar wat letterlijk genomen...

Papier: Bazzil en Action
Huisjes: Memory Box
Letters: Die Namics


Benieuwd wie met deze gekke kleurencombo nog leuke kaarten maakten? Ga dan even het rijtje af en laat overal een reactie na, dat vinden wij altijd fijn om te lezen...
Misschien omdat het vakantie is of omdat de opdracht niet zo simpel was? We zijn deze maand slechts met 19 deelnemers...
Ik ben alvast benieuwd wat iedereen er van maakte... Jullie ook?

1.Chantal8.Margreet15.Nancy-tisallemaalhandwerk
2.Martina's kaartjes9.Marijke16.Bep
3.Jantine10.Colien17.Crea Nancy
4.Nelleke11.Nicole18.Yvonne
5.Rosina12.els van herck19.Ger Janne
6.! neke13.Claudia
7.Marfien14.Femminde  



15 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi! Ik doe om de twee redenen niet mee. Fijne dag vroege vogel!

Nancy Soetaert zei

mooie kaart voor het KKT Nancy, al een paar verhuiskaartjes gezien, met het terracotta een logische keuze...
Fijne woensdag!
Nancy

martina's kaartjes zei

hahaha, grappig dat jij ook aan een verhuiskaartje dacht om te maken, leuk en goed gelukt ! de kleurtjes zijn helemaal goed
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand,
grtjs,martina
x

Marfien zei

Tja, wat is steenrood, heb een beetje gekeken naar de stenen in ons huis ;-) Leuke verhuiskaart, mooie stans die huisjes

Femminde zei

Wat een super leuke verhuiskaart Nancy!! En iedereen heeft net iets andere steenrode stenen in zijn huis. Maar dat is ook wel leuk toch?? Ik heb nog nooit s nachts kaartjes gemaakt maar met die warmte zou je er bijna toe komen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Mooie kaart, Nancy. En om dat 's nachts te maken... knap! Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.
Hopelijk koelt het snel wat af.
Groetjes,
Jantine

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk kaartje Nancy! Grappig dat diverse dames aan een verhuiskaartje dachten met de inspiratiefoto. Mooi gedaan! Groetjes, Yvonne

Marijke zei

een mooi kaartje met die huisjes! En inderdaad er zijn meerdere verhuiskaarten deze keer! Of er gaan veel mensen verhuizen of de inspiratie van het steenrood geeft deze actie!haha! Groetjes Marijke.

!neke zei

Hoe leuk !
Er zijn meerdere kaarten voor een nieuwe woning !
Gave kaart !

chantal zei

Verhuiskaartjes met de steenrode kleur zijn in.
Toffe kaart heb je in de vroege uurtjes gemaakt
Liefs en nog een fijne vakantie
Chantal

Margreet zei

Hé wat leuk dat jij ook een verhuiskaart hebt gemaakt. Ik vind hem heel tof geworden.
xxx Margreet

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke verhuiskaart! Dit steenprintje past natuurlijk perfect bij de challenge!

GerJanne zei

Heel leuke verhuiskaart! Ik zag er al meer voorbij komen in deze kleurencombi. En dat midden in de nacht!

Creatiels zei

't is me giste kaartje met "geklieder" vind ik heel leuk en mooi geslaagderen niet gelukt om langs te komen, de wifi was niet alleen de oorzaak, de adapter van mijn computer heeft het gisternamiddag begeven, maar ik ontdekte het pas 's avonds, dus vandaag op zoek naar een nieuwe adaptor.
ik heb even moeten zoeken naar het steenrode op je kaart, maar ik vind het heel origineel gedaan. Leuk en mooi geslaagd. bedankt voor je reactie op mijn blog. veel plezier op de knotsgekke kaartendagen
groetjes
Els

Nelleke zei

Nou ik doe wat later mijn KKT rondje. Goed toch om echte stenen te gebruiken? Ik vind de combinatie ook zo super! Die van jou is heel goed.
groet, Nelleke