analytics

maandag 5 augustus 2019

Een kaart en een taart 254 - Voetbaltaart voor Niyo

Dag bloggers,

Wat een weekend... wachten op een baby die niet geboren wordt en ondertussen 2 dagen ziek in mijn bed... Toch blij dat de baby er nog niet is ondertussen... nu klaar om naar mijn werk te vertrekken, maar nog niet helemaal overtuigd hoor... Gelukkig is mijn nieuwe jobstudent er ondertussen en gaat zij werken en ik toekijken en uitleg geven...
Ik heb nog 4 werkdagen te gaan en dan start mijn vakantie, aftellen dus...

Vandaag staat er een hele leuke taart op het programma... Niyo is een echte Antwerp-fan en laat dat nu net de ploeg zijn die ook in mijn hart zit én in dat van zoonlief en grootmoeder zaliger... Het is door haar enthousiasme dat ik het heb meegekregen zeker? Ze doen het trouwens niet slecht in de 1ste klasse. Staan op de 2de plaats na winst van 6-1 vorige week en 4-1 gisteren... Yeeh! ;o)

Elise maakte voor de communie van Niyo de perfecte taart en van mij kreeg hij er deze kaart bij...
En laat het een fijn weerzien geweest zijn... De tante van Niyo was lang het beste schoolvriendinnetje  van mijn oudste dochter... Ze zien elkaar nu enkel nog op fb... Ik zag hen niet maar Elise kent hen van op haar praktijk... Leuk toch?

En nu ontdek ik net dat ik geen foto heb van de taart en de kaart samen... Straf want ze waren op hetzelfde moment in huis... tja, kan gebeuren...

Papier: Bazzil
Snijmal zeshoekjes: Marianne Design
Snijmal wimpel: Gummiapan
Afbeelding: Internet



Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

1 opmerking:

!neke zei

Super gaaf ! Snel opknappen en dan heerlijk vakantie !