analytics

woensdag 21 augustus 2019

huwelijk J & K

Dag bloggers,

Gisteren was het even intensief... Was met een stuk van mijn volgend project bezig en het moest klaar geraken. Stipt om 1u vannacht lag ik in mijn bed... En om 7u was wekker Eva wakker... viel nog mee...
Vandaag een hele dag in mijn ateljee, heb een heleboel kaarten die klaar moeten geraken. Project ligt dus even aan de kant...

Soms krijg ik een vraag waar ik toch even over moet nadenken...
Ik kreeg een huwelijksuitnodiging, de namen ben ik ondertussen vergeten maar het koppel had zelf een logo gemaakt met hun voorletters J & K...
De uitnodigingen werden door de bruid in spe zelf gemaakt...
Of ik voor hen een kaart kon maken...
Voor het logo heb ik gepuzzeld met letters van een set van Crafters Companion maar het benadert toch wel het origineel...

Papier: Bazzil
Letters: Crafters Companion
Stempel cirkel: Cats on appletrees
Kantje: speciaal gaan kopen in de handwerkwinkel (heb dit standaard niet in huis)