analytics

dinsdag 12 juli 2016

Lies & Stijn

Dag bloggers,

Dank voor jullie leuke reacties van gisteren. Hier gaat de festivalkoorts nog gewoon verder. Onze gasten zijn er nog tot zaterdagochtend. Het zijn al zware dagen geweest en er komen er nog meer... Maar we genieten er zo erg van...
Gisterenavond een onverwachts huiskamer-concert met van de muzikanten en de dochter van mijn vriendin die ook dwarsfluit speelt. Ze 'mocht' met onze professionele 'Nelson' een duet spelen en improviseren... Esther beleefde de dag van haar leven... en wij genoten volop..

Vandaag krijgen jullie van mij een kaartje dat ik maakte voor het huwelijk van mijn baas. Ik kreeg van een collega de uitnodiging van hun feest en maakte het waarheidsgetrouw na. Hij schrok nogal toen hij van 'de collega's een kaart kreeg die zo op zijn uitnodiging leek, zonder dat iemand van ons uitgenodigd was... haha!!
Ook de binnenkant en de omslag pasten er helemaal bij!

Papier: Bazzil
Achtgergrondstempel streepjes: Impression Obsession
Letters: Memory Box






7 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk gemaakt!
Groetjes uit de Ardennen

martina's kaartjes zei

helemaal leuk en geslaagd ! ook hier gaat de leuze weer op : maak een mooiere dan het originele =)
Misschien kunnen ze volgende keer gewoon met hun gekozen ontwerp naar ons komen en kijken wat wij er van maken en dan pas hun keuze maken.... Dan zouden we vermijden dat er 'minder mooie' kaartjes zouden worden gedrukt =)
grtjs,martina
x

Kaartenkraam zei

Ik snap wel dat je baas schrok maar ongetwijfeld ook omdat jouw ontwerp mooier is uitgevallen dan het origineel ;-)

groetjes van Ank

Rosina zei

Heel mooi dit trouwkaartje Nancy....zo leuk dat je weer geinspireerd bent door de uitnodiging...


groetjes Rosina

GerJanne zei

Ha Nancy,
wat een gave kaart en enveloppe en binnenkant! Echt top gedaan! Prachtig in deze frisse kleuren en leuk zo de namen!
Ik zie dat ik wat posten gemist heb...ga even kijken hoor!
GerJanne

Ellen zei

Wat leuk dat jullie zo genieten van jullie muzikale gasten. En wat heb je deze kaart mooi gemaakt, zeg! Gaaf dat alles helemaal in stijl is.

Enny zei

Prachtig gedaan Nancy, en dat zonder uitgenodigd te zijn ! Leuk, zo'n muzikaal feestje thuis ! Groetjes, Enny