analytics

donderdag 23 januari 2014

vogelhuisje

Buiten is het nog steeds niet aan het winteren, maar ik wilde onze gevleugelde vriendjes toch eens verwennen...

Voor het DT-team van 'in 't Woefke', maakte ik dit winterprojectje. Het papier gaf me de inspiratie en ik tekende het patroon zelf. Ik heb geen cameo of siloewette, ik sneed alles met de hand... Binnenin een doorschijnend doosje met 4 mezenbolletjes...

Ik maakte het huisje al enkele keren om kado te geven ondertussen en het werd toch met veel enthousiasme onthaald...
In februari geef ik er een workshop over

Papier: Bazzil en Bo Bunny
Randpons: Fiskars
Plastiek folie voor het binnendoosje
Lintje uit voorraad
Zakje met vogelzaad



wordt vervolgd...

7 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuk vogelhuisje.
jij kan ook goed tekenen !

Groetjes Diny

Anita Meijer zei

Wat heb je dit superleuk gemaakt Nancy, helemaal toppie.
Liefs van Anita

Carola zei

Mooi gedaan zeg, leuk idee om op die manier kado te geven.
Groetjes Carola

martina's kaartjes zei

wat een geslaagd werkje ! mooi gedaan, jammer dat je het huisje niet buiten kan hangen....
grtjs,martina
x

Rosina zei

Wat een geweldig leuk vogelhuisje Nancy....heel leuk om cadeau te geven...Knap hoor om dat zelf te ontwerpen...
Komt die workshop ook online???

groetjes Rosina

Erica ♥ zei

Wat heb je dit leuk gemaakt, ziet er echt super uit ☺

Een hele fijne zondag met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Nancy zei

Rosina,
Moet het patroon nog uittekenen en de workshop nog uitschrijven, maar als je jouw mailadres doorstuurt, dan wil ik het je wel bezorgen... (info@nancys.be)
't is natuurlijk wel handig als je een blad van dit desingpapier hebt om het te maken...

Liefs,
Nancy