analytics

woensdag 15 januari 2014

Stigg

Ik moet jullie teleurstellen... De weeën van gisteren waren vals alarm... Je zal nog even, samen met mij op de geboorte van de nieuwe spruit moeten wachten... Heb gisteren de mama nog gezien en ze liep terug vrolijk rond...uiteraard met het nodige ongeduld...

In afwachting daarvan laat ik jullie vandaag dan maar een ander kaartje zien dat ik maakte voor de geboorte van Stigg... En, uiteraard weer naar voorbeeld van het originele geboortekaartje...

Papier: Bazzil
Stempel: Woodware
ingekleurd met copics
Bloemen- en hartjespons
Letters: Memory Box



8 opmerkingen:

Carina zei

Lekker vrolijk knap!

Karine zei

Heel mooi kaartje, en mooie frisse kleuren !
groetjes Karine

Monique zei

Knap nagebootst hoor!
Dat zijn we van u wel gewoon hé!
groetjes

Rosina zei

Dat is klasse Nancy om een geboortekaartje zo mooi in dezelfde stijl te maken Ik vind het PRACHTIG en zeker ook die felle kleurtjes ....

groetjes Rosina

Erica ♥ zei

Wat een geweldige vrolijke kaart, heel mooi ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼

K-Creatief zei

Dit is een mooie kleurrijke kaart, top,

groetjes,
Karin

Diny zei

Wat leuk gedaan weer Nancy!

Groetjes Diny

Renate zei

Super leuk kaartje. Lekker vrolijk. Hier krijg je spontaan goeie zin van.

-xies- Renate.