analytics

dinsdag 14 januari 2014

Tom

Vandaag is collega Tom jarig... Nu is het niet mijn gewoonte om voor elke jarige collega een kaart te maken, maar Tom bezorgde mij enkele maanden geleden 'oude (rode plastieken) nummerplaatletters'. Hij was een magazijn mogen gaan leeg maken en toen hij deze zag liggen dacht hij direct aan mij... Of ik ze kon gebruiken... En of ik ze kon gebruiken... Werk zo graag met cijfers en letters... Dankuwel Tom en geniet vandaag van jouw dag!

Papier: Bazzil en Vintage Valentine
Happy Birthday: mal Memory Box
Nummerplaatletters
bewerkt met alcoholinkt (enkel aan de voorkant, zodat je de rode zijkanten nog kan zien)
Touwtjes uit voorraad


7 opmerkingen:

Rosina zei

Dat is een heel leuk kaartje Nancy, super gedaan met die letters, wat leuk dat je collega weet waar hij jou blij mee kan maken.....

Groetjes Rosina

Diny zei

Ja....deze is ook weer erg mooi hoor!
Wat een leuke collega's heb jij!

groetjes Diny

Renate zei

Kei gaaf kaartje. Ziet er ook wel stoer uit.

-xies- Renate.

Karine zei

Een heel mooi kaartje, en inderdaad heel leuk met die letters !
Groetjes karine

Monique zei

Knappe kaart!

martina's kaartjes zei

Toms kaart is top ! duidelijker kan het niet ! =)
hopelijk bevalt de mama in de loop van deze namiddag, zodat jij je nachtrust nog hebt ? misschien een belleke naar de gynecoloog en een pact sluiten hahahahahaha ! veel succes,
grtjs,martina
x

Erica ♥ zei

Echt een geweldige kaart, en gave letters hoor ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼