analytics

vrijdag 21 december 2012

zakjes

Eergisteren werden we onverwachts uitgenodigd om te gaan eten. Ik kom nooit graag met lege handen aan, maar moest direct na mijn werk vertrekken.
Voor de mama en de papa had ik nog wel een zelfgemaakt doosje staan met thee en kaarsjes...
Voor de twee kindjes, maakte ik op 5 minuten tijd nog snel deze zakjes... Wat raffia er in en wat snoepjes, een strikje er rond en ze waren dolgelukkig!!

En wij, wij hebben super lekker Afrikaans gegeten!!
dank voor de uitnodiging Mallick, Ann, Djiby en Maty!!




3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

geen oorlogsgebakjes meegenomen ? hahahahaha....
leuke attentie !
grtjs, martina
x

Diny zei

Leuk gedaan....en een kinderhand is gauw gevuld!

Liefs Diny

Chantal zei

Wat superleuk deze snel-gemaakte zakjes! De kaart van je man is ook erg leuk. Mijn man heeft me vorig jaar met een zelfgemaakte kaart ten huwelijk gevraagd ;-)
Groetjes,
Chantal