analytics

maandag 31 december 2012

boom

Mag het nog even? Op deze laatste dag van het jaar...
Heb eigenlijk nog zo veel kerstkaarten gemaakt die ik jullie niet getoond heb... zonde eigenlijk... Vorige week een weekje verlof gehad, maar echt geen tijd gehad om te bloggen. Heb woensdag echt een inspanning gedaan en iedereen van het KKT bezocht en op elk bericht gereageerd!

En nu zit ik te typen met een blauwe ringvinger... overgehouden van een avondje bowling... niet simpel...
Dus, rap voor ik naar mijn werk vertrek, nog snel dit berichtje...

Aan iedereen wens ik een gezellig jaareinde en een geweldige start van 2013!!


7 opmerkingen:

Mieke zei

Prachtige kaart!
Fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2013!

Nelleke zei

Mooie kaart. Jij de allerbeste wensen voor het komende jaar!
Groetjes, Nelleke

Monique zei

Knappe kaart Nancy!
Voor jullie ook mijn allerbeste wensen voor 2013!

martina's kaartjes zei

tja, het wordt nog eens bevestigd, sporten is gewoon gevaarlijk ! niet doen dus hahahahaha....
hopelijk genees je snel.
Eenhele leuke, elegante kaart,
ik wens je langs deze weg een fijne oud - nieuw en hopelijk kan je nog vele dromen verwezenlijken in 2013 !
grtjs, martina
x

manuela zei

wat mooie kaart ,Een hele fijne jaarwisseling ook voor jou (en je familie) gewenst!

Liefs Manuela

Unknown zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Een goede jaarwisseling.
Groetjes Saskia

Nicoleke zei

maak er een gezellig, en creatief nieuw jaar van !