analytics

donderdag 20 december 2012

kaartje van manlief...


Vandaag een keer iets helemaal anders... Ik toon jullie heel trots het kaartje dat manlief eergisteren als verrassing voor me maakte voor onze derde huwelijksverjaardag...
Hij heeft het helemaal alleen gedaan toen hij thuis kwam van zijn nachtshift en ik op mijn werk was. Hij is er voor in de restjesdozen papier gedoken en heeft de stempels ook helemaal zelf gekozen...
Het stond op de keukentoog te pronken, samen met de bloemen die hij voor me was gaan kopen tegen dat ik thuis kwam...
Super toch?


5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een mooi gebaar ! amaaai, mijn ventje is niet zo attentvol hoor ! =)
of heb je stiekem alles een beetje 'klaargelegd' ? hahahaha, geniet maar lekker,
grtjs, martina
x

Monique zei

Amai, wat een leuke verrassing!
Dit is toch het mooiste kaartje dat je ooit hebt gekregen zeker hé!
Geniet er maar van en dat je nog lang zo een mooie attenties krijgt!
grtjs
Monique

Diny zei

Wat leuk!!
Het was echt een verrassing voor je....maar wel een leuke!

Liefs Diny

Anita Meijer zei

Hoe gaaf is dat dat je man dit voor je gemaakt heeft, wat een lieverd, hij is prachtig geworden. Koester het maar, super.
Liefs van Anita

jolanda zei

mooi kaartje en gefeliciteerd