analytics

woensdag 22 augustus 2012

't Zoet genot

Gisteren aan zee nog iets leuk meegemaakt... Toen we op ons vaste terras zaten van 't Zoet genot in Oostduinkerke, was Luc, de eigenaar aan zijn vrouw Marylin gaan zeggen: "Die madam van die kaartjes is er weer..." We zijn er al jaren vaste klanten en ze kennen ons daar goed... maar onze namen blijkbaar niet... Toch wel fijn om een herkenbaar item te hebben hé!

5 jaar geleden maakte ik voor hen een leuke kaart op 't einde van de zomer... We waren toen 2 weken met onze 7 kinderen aan zee geweest en het was toen bar slecht weer... We hebben de hele tijd met de kinderen gestempeld en leuke dingen gemaakt. Dat moet bij Luc en Marylin blijven hangen zijn... 

En nu ben ik serieus in mijn archief moeten gaan graven hoor, maar ik heb de kaart teruggevonden... 
De tekst haalde ik van een placematje dat we bij hen hadden meegenomen. Van een tweede, plaket ik de 'en' er achteraan... We moesten de middelen gebruiken die we voorhanden hadden hé! 
Wel grappig om zo kaartjes terug te zien uit mijn beginperiode... 




5 opmerkingen:

Monique zei

Wat leuk!
grtjs
Monique

martina's kaartjes zei

wat een leuk verhaal ! en toch wel een leuke kaart ! inderdaad, we evolueren wel in ons werk, maar kijk, sommige dingen komen toch wel trug en ontdekken we ze weer als 'nieuw' in een moderner jasje.
ben inderdaad bij 't Woefke geweest en aardig wat gekocht ook (tja, dat heb je als je niks in huis hebt hahahahaha....)
grtjs, martina
x

Nelleke zei

En nog is het leuk, ook het verhaal wat achter de kaart zit.
De telescoop kaart is ook prachtig.
Ik hoop dat je de vakantie goed besteed en dat jullie huis dan weer spic en span er uit ziet.
Groetjes,
Nelleke

Anita Meijer zei

Wat een leuk verhaal zeg en kan me voorstellen dat ze je kaartje zeker konden waarderen destijds, anders was het niet blijven hangen. Wat leuk Nancy.
Groetjes van Anita

Anoniem zei

Beste liefste Nancy,

Het is super wat je schrijft we zij altijd blij jullie te zien. Jullie
kaartje ligt bij ons thuis op mijn bureel en ik vind het nog steeds super mooi. Nogmaals dank voor alles

Groetjes,

't Zoet Genot-team