analytics

vrijdag 31 augustus 2012

Copics en verbouwing

De afgelopen weken was ik met verlof. We zijn niet met vakantie geweest, maar het is omdat we volop onze zolder-verbouwing aan het afwerken waren, dat je me niet dagelijks op mijn blog kon lezen... Vroeg opstaan, tussendoor ook huishouden en alle kinderen in huis en ondertussen ook nog het klasje van dochter Caroline ingericht... Dat allemaal maakte het niet mogelijk om kaarten te maken om te kunnen tonen. Het was dus wel een creatieve vakantie, maar dan niet op kaartenvlak...
Toch heb ik gisteren op een verrassende manier mijn copics gebruikt, althans éne toch...
Manlief heeft enkele moeilijke plaatsen moeten afwerken met de laminaat. Hij heeft twee hardnekkige balken verstopt door er 'bakjes' over te maken en ook nog een plaatje dat rond de buizen van de verwarming moest passen... Doordat hij de laminaat moest afzagen en afronden, ontstonden er lichte randjes, die hij eerst met een zwarte alkoolstift wou bijwerken. 
Dan heb ik mijn koffer copics open gedaan en heb met de W5 (de perfecte kleur) alle randjes bijgewerkt... 
Zie hier het resultaat... 



We zijn nu volop aan het afwerken, opkuisen en misschien kunnen we vandaag al terug wat spullen verhuizen... 
Helaas... ik moet vandaag terug aan het werk, net nu het boven 'plezant' wordt, kan ik er de hele dag niet bij zijn... 
Succes aan mijn werkploeg!! en binnenkort toon ik jullie het resultaat wel... 

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hey nancy, misschien kunnen we een blog opstarten : gebruik copics op een originele manier ?
hahahaha.... goed gezien ! nog succes met werken en afwerken van de zolder, ik moet straks naar een vergadering =(
grtjs, martina
x

nathalie zei

Hoi nancy,
ik vind jou blog en kaartjes geweldig, vol leuke ideeën0 ik zou je graag eens een mailtje sturen maar vind je mailadres niet terug want de info@nancys.tk werkt niet, daarbij krijg ik steeds een foutmelding.
Alvast hierbij een vraagje, waar heb jij de album voor het gastenboek en de bijpassende doos gehaald voor het huwelijk van Ilse en Jan.
mvg, Nathalie

Diny Sprakel zei

Dat is handig gedaan, zo zie je maar. Je kunt er van alles mee doen. Groet Diny

Anita Meijer zei

Hahaha waar de copics al niet goed voor zijn, top oplossing Nancy.
Groetjes van Anita

Nancy zei

Hey Nathalie,
Ik kon ook van jou geen mailadres zien...
Doos en boek komen van AVA. Je kan me mailen op info@nancys.be of nancy@vaarttheater.be
Liefs,
Nancy