analytics

dinsdag 21 augustus 2012

DjeePee

Eerst een welgemeende sorry dat ik al meer dan een week niks van me liet horen... Nee, er is niks mis met me, ik ben gewoon in vakantie en naar gewoonte zijn we hier ongelooflijk hard aan het werken. De eerste dagen stond de grote schoonmaak op het programma. We zijn nog niet ver geraakt... Enkel de garage en wasplaats hebben een grondige opruim- en poetsbeurt gekregen... Verder zijn we de verbouwingswerken op zolder aan het afronden... Laminaat is gelegd, kasten afgewerkt, schilderwerken afgerond... 't ziet er super leuk uit... Foto's volgen nog... 
Vandaag staat er een rusdag op het programma. Over een uurtje vertrekken we naar de kust, waar schoonouders 1 verblijven... 

Enkele weken geleden kondigde mijn fotograaf op zijn etalage aan dat hij er mee ging stoppen... Jean-Pierre en zijn vrouw Linda, gaan na 31 jaar uitbaten van de winkel en studio, genieten van andere dingen...
Jullie weten het misschien nog niet, maar ik heb een hele tijd erg intensief gefotografeerd en onze band was ook heel speciaal. Jean-Pierre heeft mij enorm veel geleerd en ik kreeg dan ook steeds een VIP-behandeling bij hen...

Ik vond hun etalage zo origineel dat ik er echt iets wee wou doen... 
Zaterdag was hun laatste dag en gisteren zijn we hen gaan verrassen met ons 'kadootje'. Het is een super-grote telescoopkaart geworden...

Hier is het resultaat...

Hun reactie was super... Moet nog verteld worden dat er traantjes vloeiden? 








2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een supercreatie !!! heeeeeel erg mooi gemaakt ! toppie, die kleurtjes en de vorm, helemaal gaaf !!! zeker eentje om mee in de etalage te hangen.
Heb je nog een mailtje gestuurd, ik weet niet of je die tijdens je vakanties leest...
alvast megabedankt voor je prachtige kaart ! een heel aangename berrassing !
grtjs,martina
x

Christine zei

Prachtig gedaan Nancy! Vanzelfsprekend komen er dan emoties los!
Liefs
Christine