analytics

vrijdag 6 juli 2012

Senegal

Caroline (dochter 2) vertrekt vandaag naar Senegal en neemt mee... een kaartje voor haar gastgezin-mama... En zo heb ik voor het eerst die Franstalige tekststempel een keer gebruikt. Hij ligt al jaren in mijn kast te wachten op een gepast kaartje... 


Niet alleen Caroline vertrekt vandaag... ook Elise (dochter 3) vertrekt vandaag naar Frankrijk met haar vriend en diens ouders... 

Laura (dochter 1) en Yannick (jongste) werken nog de hele week als vrijwilliger op 'Hello Schoten', het wereldfestival dat vandaag begint... De kids van mijn man zijn met hun mama op reis en manlief is nog steeds 's nachts aan het werken...
't Wordt stilletjes in huis...  ;o(

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een ingewikkelde combinatie daar bij jullie, het gaat wel over een heleboel kids, lijkt me zo....
en ik dacht dat het bij ons zo onoverzichtelijk was hihihihi.... =)
in ieder geval een heel erg leuk kaartje, en senegal,.... dat lijkt me zooooo ver... wow !
een groot avontuur denk ik dan.
Geniet van je rust en knutsel ze lekker ! =)
grtjs, martina
x

Carina zei

Ja Nancy dan hebt ge tijd om kaartjes te maken,kunnen wij ideetjes opdoen.Ze hebben dit jaar geluk met het weer in Schoten
schattig kaartje
Groetjes Carina

Nelleke zei

Wat wordt het dan stil in huis....
Met hoevelen zijn jullie als alle kids er zijn?
Geniet ook van de rust...
Het kaartje is super je hebt er een echt "tintje" aan gegeven.
Groetjes, Nelleke