analytics

maandag 9 juli 2012

Dankjewel

Een kaartje om jullie allemaal te bedanken voor de leuke reacties die ik de laatste tijd krijg... Ook om mijn volgers een keertje te danken die mij regelmatig een bezoekje brengen... Welkom weer aan de nieuwe... 
En ook deze keer weer in het zee-thema... ik hou echt wel van deze stempels!

En omdat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn, leg ik één van de dagen onze familie-stamboom wel een keer uit. Vandaag moet ik vroeg vertrekken, heb een vergader-dagje in Vilvoorde op het programma staan... 


7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een hele mooie kaart inderdaad ! tja, met die stempels kan het haast niet mis lopen he ? toch een leuk resultaat
grtjs, martina
x

Monique zei

Een hele mooie kaart Nancy!
groetjes
Monique

Cornelie zei

Mooi kaartje zeg! leuk zo met één Mercietje. Die stempels zijn héél mooi. Ben er gek op, heb ze, (nog) niet, haha!
Vergaderse!

Nelleke zei

Hoe mooi iets eenvoudigs kan zijn. Heel orgineel.
Groetjes, Nelleke

carina zei

Leuk kaartje zo met dat chocolaatje daarbij.
Groetjes Carina

Dora zei

een hele leuke kaart, en wat een idee om zo een chocolaatje op je kaart te doen.
groetjes

Carina zei

super kaartje zoals gewoonlijk dat snoepje wil ik wel hihi
groetjes Carina