analytics

vrijdag 13 juli 2012

Saar en Tyra

Eerst en vooral wil ik jullie danken voor de leuke reacties die ik de laatste tijd van jullie krijg. Door omstandigheden kan ik niet meer elke dag naar jullie komen kijken, vandaar dat je me niet zo veel hoort op jullie blogs. Sorry hiervoor. Ik probeer het één dezer dagen goed te maken door nog een keer langs te komen... ook welkom aan mijn nieuwe volgers...

Ik schaam me een beetje... 
Meer dan een jaar heeft het geduurd voor ik dit kaartje maakte... Ik wist wat ik wou en kon er maar niet aan beginnen... 
Uiteindelijk heb ik deze kaart gisteren gemaakt en wil ze jullie nu maar meteen tonen... Hun papa was een collega van me... tot gisteren. Hij gaat nu elders zijn horizonten verkennen... 
Saar en Tyra, een tweeling... een leuke geboortekaart en een antwoord er op... Had ze eigenlijk nog willen afwerken met een geel lintje en knoopje om te sluiten in het midden, maar ik had niet al het materiaal bij de hand. (heb de kaart op verplaatsing gemaakt)




6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

waauw, wat een prachtige kaart ! superzzz z! en dat laat, tja, heb ik ook soms hoor ! in ieder geval, ze zal zeker met veel appreciatie ontvangen worden, wees daar maar zeker van
grtjs, martina
x

Dora zei

wat een schitterende kaart heb je gemaakt. zelf getekend?
groetjes

Diane zei

ik vind ze alvast zéér geslaagd! en kan je het spreekwoord ... beter laat dan nooit!?
groet, Diane

Christine zei

Mooi hoor Nancy en leuk je nog eens ontmoet te hebben!
Liefs x
Christine

Lotte zei

Hey Nancy,

Weer een hele mooie kaart ook al is die te laat.

Groetjes Lotte

GerJanne zei

Hoi Nancy,

ik ben even niet langs geweest. Maar wat een leuke kaart heb je voor de tweelinggeboorte gemaakt! EN volgens mij maakt het niet uit wanneer je zo'n kaart stuurt of geeft, altijd leuk als iemand zoveel moeite gedaan heeft om iets te maken.
Ik vind hem prachtig!

GerJanne