analytics

vrijdag 1 juni 2012

Tobi (vervolg)

Hier nog een laatste terugblik op de communie van Tobi. Dan hoop ik ook dit hoofdstuk te kunnen afsluiten... 
Hier nog een blik op de blikken (!) die ik maakte. Deze werden aan de gasten uitgedeeld als herinnering aan zijn mooie dag... 

Ik heb dit jaar drie communiekantjes gehad, waarvan ik zowel de fotoreportage, als de uitnodigingen, foto's, souveniers mocht maken...
Voor Tobi heb ik ook nog een heus scrapalbum gemaakt en een fotokader voor de grootouders.Hiermee heb ik wel wat werk gehad, maar 't was echt heel fijn... 












2 opmerkingen:

Anreda zei

Wauw, wat mooi ! enne...wat een werk :)
Geweldig gemaakt.
Groetjes, Anreda

martina's kaartjes zei

wat een werkje ! ze zullen je wel weten te vinden als ze dit gezien hebben, ik denk zeker dat bestellingen bij jou niet uit zullen blijven ! heel geslaagd ! ik denkt dat je communicantjes zeker tevreden mag zijn,
grtjs, martina
x