analytics

donderdag 14 juni 2012

druk vandaag op pauze...

... en geniet... 
Dat ga ik vandaag doen. Na 't werk heb ik de eerste afspraak bij mijn kapper in zijn nieuw salon... ben nu al aan 't genieten... 
De stoelen aan de wastafels zijn heuse relaxen en het salon zelf... niet te doen! Zó mooi! Ik heb hem al gevraagd of 'een gewone werkmens als ik' het daar nog ga kunnen betalen... ben benieuwd!

Eigenlijk wil ik eerst mijn nieuwe volgers nog welkom heten... Sorry, zag al even dat jullie er bij waren, maar ik vergeet het steeds te melden. Hopelijk vinden jullie hier inspiratie waarmee je zelf ook aan de slag kan. Je mag het natuurlijk altijd vermelden, kom ook regelmatig eens bij jullie kijken als je zelf een blog zou hebben... 

Hier een label dat ik maakte om aan een bijpassend kado te hangen...



1 opmerking:

martina's kaartjes zei

op pauze drukken, zal ik nog wel eventjes mee moeten wachten denk ik, daar zullen de collega's en ouders niet mee kunnen lachen hahahaha... heel erg leuk gemaakt
grtjs, martina
x