analytics

donderdag 28 juni 2012

Yannick 18

Jullie hadden het resultaat nog te goed van Yannick zijn verjaardagskaart... Heb toen enkel een foto getoond van toen ik er nog mee bezig was...

Hier is ze dan, de kaart voor de 18de verjaardag van mijn zoon... haha, wel met een meisje er op, maar dat is enkel omdat ik zijn zolder aan het schilderen ben.. met rood... 



Straf hé, thuis staat er plots een extra toolbar bovenaan mijn scherm, kon vanmorgen zelfs geen titel boven mijn berichtje zetten... Heb de hele procedure gevolgd om die toolbar te verwijderen en hij wil niet weg... Zoonlief kon niet meer op zijn laptop omdat hij de oplader kwijt speelde... dus nu heeft hij aan mijn pc gezeten en die toolbar da's iets van hem... spelletjes en internet... ik heb het er echt niet mee ze! Hopelijk krijgt hij hem er straks zelf terug af!

3 opmerkingen:

hennie zei

Je kaart vind ik geweldig Nancy.
Wat vond je zoon ervan?
Leuk dat je mijn KKT kaart gezien hebt.
Die van jou is ook een schoonheid hoor.
Lieve groetjes hennie.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Nancy,

Mooie creaties staan hier te pronken op uw blogje !!

Groetjes, Jaimie

Christine zei

Tof modelletje en supermooi gekleurd! Een echt Nancytje!
Liefs
Christine