analytics

donderdag 5 april 2012

Nina

Maura heeft twee weken geleden een zusje gekregen en omdat ik het fijn vind om bijpassende kaarten bij het geboortekaartje te maken en omdat de mama toen zo blij was, wilde ik ook deze keer graag een bijpassende kaart maken. Daarom dat ik dus de kaart van Maura even had teruggevraagd... Hier het geboortekaartje van Nina met de kaart die ik voor haar maakte... 




Of hoe ook hier weer alles bij elkaar past, zowel de vierkante geboortekaartjes, als de kaarten die ik maakte... Leuk toch? 



6 opmerkingen:

Mieke zei

Fantastisch! Wat heb je dat weer prachtig gedaan! Die komt zeker ook weer in de kinderkamer!

hennie zei

Prachtig Nancy!
Die eenheid is zo mooi.
Groetjes hennie.

Karin zei

Ik kwam toevallig op je blog terecht. Hele mooie kaarten! En, inderdaad deze kaartjes zijn mooi op elkaar afgestemd!
Groetjes, Karin

Yvette zei

Prachtig! Het vormt allemaal een perfect geheel.
Groetjes Yvette

Unknown zei

Ik vind je kaartje mooi geworden, past er inderdaad heel mooi bij. Leuk met die bloem, de grote naam en de bijtjes.
Groetjes Saskia

Monique zei

Wat heb je dit weer knap gedaan!
grtjs
Monique