analytics

woensdag 4 april 2012

Maura

Ben met zo veel dingen bezig die ik jullie nog niet kan laten zien... Ah nee, communiekantjes hun outfit mag niet gekend zijn tot de grote dag zelf hé!

Daarom nu even dit kaartje dat ik met de geboorte van Maura maakte, al een jaar of 2 geleden...



De mama van Maura vond het kaartje zo geslaagd dat ze een kadertje is gaan kopen om het in de kinderkamer te hangen... Ik had er toen geen foto van genomen, daarom dat ik het nu even terug heb gevraagd... Waarom? Dat zien jullie morgen dan wel weer... 

5 opmerkingen:

Mieke zei

Ik ben benieuwd! ;-)
Echt mooi gedaan, in dezelfde stemming als het geboortekaartje zelf. Zal wel mooi hangen in de kinderkamer.

PIKO hobbyblog zei

Erg leuk gedaan en ik ben erg benieuwd naar de communiejurk.
groetjes,

Pia

hennie zei

Leuk als je eer van je werk hebt Nancy!
Je bent heerlijk bezig.
Lieve groetjes hennie.

Christine zei

Ik kan best geloven dat de mama dit in een kadertje stopte want het is dan ook heel mooi en persoonlijk!
Liefs x
Christine

Yvette zei

Prachtig kaartje!