analytics

maandag 30 april 2012

bompa 80!

Gisteren werd mijn schoonvader (nummer 1 - ik heb twee paar schoonouders) 80 jaar. Dit wilde hij graag vieren met zijn kinderen en kleinkinderen. Daarom nam hij iedereen mee uit eten...
Hij had zelf een ontwerpje gemaakt voor de menukaartjes.  Hij is zo trots op de bloemen in zijn tuin dat hij deze foto er zeker op wou... 
Ik had hem gevraagd of wij ze verder mochten uitwerken.
Dit is het resultaat...




Ik heb er voor hem nog een bijpassende kaart bij gemaakt... 


En zo past alles weer bij elkaar...


4 opmerkingen:

Karin zei

Ik vind het in ieder geval stijlvol gedaan! Mooie bloemen!
Je zal er wel een hele tijd mee bezig geweest zijn!
Groetjes

Lotte zei

Mooi, klasse, ...

groetjes Lotte

Christine zei

Mooi gedaan!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

een heel mooi geheel, het past allemaal netjes bij elkaar ! superzzz nog een dikke proficiat !
grtjs, martina
x